marcelru Geplaatst: 6 november 2022 Geplaatst: 6 november 2022 De laatste paar weken is het lastig om op een topic te reageren. Als ik in de editor op "submit" klik, wordt het knopje wat lichter groen, verandert in "Saving" en hangt vervolgens. Een keer uitloggen en inloggen, en dan is het meestal verholpen, soms is de ingetikte tekst in de editor blijven hangen en kan ik dan alsnog submitten, andere keren moet ik een heel verhaal opnieuw intikken. Word je wat kort van stof van, op den duur. E.e.a. is niet erg reproduceerbaar, soms werkt het wel gewoon. Mijn computer is een linux x86-64, Fedora 36, met de "latest and greatest" versie van Firefox. Enig idee wat dit kan zijn? Quote
Erny Geplaatst: 6 november 2022 Geplaatst: 6 november 2022 Ik draai ook op Linux (mint) en gebruik Firefox. Heb op dit moment geen last van vertraging bij plaatsen berichten. Is vroeger wel eens voorgekomen. Quote
rorror Geplaatst: 6 november 2022 Geplaatst: 6 november 2022 Omdat het maar af en toe voorkomt is het lastig te onderzoeken. Je zou de website beheerder ( @Jorg ) kunnen helpen om het volgende te doen. Kan dan gerichter gezocht worden. Zou je de komende tijd als je moestuinforum bezoek en reageerd de "netwerk/debugger" op de achtergrond willen draaien/openlaten? Hoe: - Rechtermuisknop op achtergrond website, druk op "inspect". Volgende scherm verschijnt, en druk dan op "network" (en dan netwerk geselecteerd houden, tijdens posten) Webpagina in firefox refreshen, en dan zou je het onderstaande moeten zien. Als dan de website een keer blijft hangen, krijgt je een rood icoontje voor de regel. En je ziet dan in de laatste kollom hoe lang de aanvraag duurd, waarschijnlijk een time-out of iets. Als dan optreed, graag even printscreen maken en hier posten van network, en dan ook even van de pagina "Console" van de debugger. Kan je ook aangeven of je extenties(b.v. adblockers) meedraait in firefox, zoja welke? Quote Gebreksverschijnselen, aandoeningen, in Paprika of Pepers.
marcelru Geplaatst: 6 november 2022 Auteur Geplaatst: 6 november 2022 2 hours ago, rorror said: Omdat het maar af en toe voorkomt is het lastig te onderzoeken. Helemaal mee eens, dit zijn lastige storingen om te verhelpen. Ter info: ik draai adblockplus, is het wel zo rustig op m'n scherm, en cookies worden bij het afsluiten van Firefox allemaal weggemikt. Meteen maar even testen, here goes nothing ... Quote
marcelru Geplaatst: 6 november 2022 Auteur Geplaatst: 6 november 2022 Zul je altijd zien, dan werkt het gewoon ... Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.