Koert Geplaatst: 6 februari 2011 Geplaatst: 6 februari 2011 (aangepast) Off-topic: Kijk uit voor Dorien he hans, ik geloof dat ze jouw tekst hierboven niet zo leuk vondt!! 6 februari 2011 aangepast door Gast Quote Even a broken clock is right twice a day
hansm Geplaatst: 6 februari 2011 Geplaatst: 6 februari 2011 Wie is Dorien ? Welke tekst ? Quote Players only love you when they're playing.
Jooze Geplaatst: 7 februari 2011 Geplaatst: 7 februari 2011 Praktische van worteldoeK is zeker duidelijk. Wil het inderdaad alleen doen bij planten waar je het niet zo goed ziet (lees courget/ aardbei etc) van die dingen die er lekker overheen groeien. Hoewel winterprei dan vind ik sier toch niet meer zo belangrijk.En jullie hebben gelijk tuintjes zijn in 2 verschillende grotes. Dus ik kan de worteldoeken nog wisselen ook. Niet aan gedacht. Jooze Quote Jooze Ik hou een blog bij zie; http://www.mijnmooiemoestuin.blogspot.com
Eva Geplaatst: 9 februari 2011 Geplaatst: 9 februari 2011 onbedrukt karton met een laagje aarde erop. lijkt natuurlijk en netjes, veeel minder last van onkruid Quote
Koert Geplaatst: 9 februari 2011 Geplaatst: 9 februari 2011 Kleine toevoeging voor de duidelijkheid: onbedrukt BRUIN karton. Klopt is ook een goeie, plantgaten handig uit te steken met een bollenplanter.Dit jaar alle karton nodig voor onder mijn houtsnipperpaden en die heb ik heel veel!(wel mooie grote platen allemaal dit jaar van die "palletbeschermers") Quote Even a broken clock is right twice a day
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.