Rantje Geplaatst: 23 februari 2012 Share Geplaatst: 23 februari 2012 Als je nu zaait, tomaten, hoe 'groot' zijn de plantjes dan met koninginnedag Ik ruik geld Quote http://mijnmakkelijkemoestuintje.punt.nl Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
thea Geplaatst: 23 februari 2012 Share Geplaatst: 23 februari 2012 30/40cm groot.Zijn dan mooie planten en handzaam om te verkopen.Misschien zit er al bloei in. Quote http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
dennislp Geplaatst: 5 april 2012 Share Geplaatst: 5 april 2012 Cherrytomaatjes..Ik heb nu nog 66 dagen de tijd voordat ik die rommelmarkt heb... Is dat dan nog genoeg tijd?? Voor soorten zoals Tiny Tim? En ehh, iemand toevallig dan opties waar ik die in zou kunnen zaaien/verkopen? moet denk toch wel groter zijn dan een wegwerp bekertje Quote > Planten kopen? Doe het bewust! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Erny Geplaatst: 25 april 2012 Share Geplaatst: 25 april 2012 We zijn van plan om met Koninginnedag het overschot aan aarbeiplantjes te gaan verkopen. Dus vanmorgen al bij de Tuinland langs geweest... helemáál geen potjes!!!Kom ik vanmiddag (op de terugweg van de tuin) er weer langs, ff checken en kijk eens hoe mooi!! Zo'n 120 Paarse en Roze en Lila potjes!!! (en nog stuk of 50 ordinaire rode...) Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Erny Geplaatst: 30 april 2012 Share Geplaatst: 30 april 2012 Net binnen 4 uur 80 aardbeiplanten verkocht op de vrijmarkt hier voor 0,50 per stuk (soms mét bijgeleverde slak... ). Ging als een trein!! We konden het niet snel genoeg aanslepen. Hadden wel 3x zoveel kunnen verkopen want het begon net pas druk te worden. Volgend jaar gaan we er extra voor kweken, ook tomaten!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.