dennislp Geplaatst: 25 februari 2012 Share Geplaatst: 25 februari 2012 Ik heb diverse kruiden in pot staan, vooral de munt maar ook de peterselie en bieslook ook. Afgelopen jaar ging dat vrij goed, maar die kunnen nu best wel een groter potje gebruiken. De potten en aarde staan al klaar, maar nu was mijn vraag: Wanneer kan je kruiden het best een grotere pot geven Voordat ze uitlopen, of juist pas zodra ze al wat groen hebben? Iets zegt me dat wortelbeschadiging nu minder kwaad kan?? Quote > Planten kopen? Doe het bewust! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Janine~Bustani Geplaatst: 25 februari 2012 Share Geplaatst: 25 februari 2012 Nu kan prima. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Eva Geplaatst: 27 februari 2012 Share Geplaatst: 27 februari 2012 nu is zelfs de béste tijd om kruiden te verpotten..... Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
thea Geplaatst: 27 februari 2012 Share Geplaatst: 27 februari 2012 Helemaal eens. Quote http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
hansm Geplaatst: 27 februari 2012 Share Geplaatst: 27 februari 2012 Maar nog wel 2 maanden nog steeds prima tijd voor hoor, gewoon voor het uitlopen of net bij het uitlopen,weer extra ruimte en voedsel is prima.Zelf wacht ik tot uitlopen dan kun je goed zien als ik ze in brokken scheurt en oppot dat beetje gelijke delen zijn. Quote Players only love you when they're playing. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Kruidje Geplaatst: 27 februari 2012 Share Geplaatst: 27 februari 2012 Peterselie zou ik niet meer verpotten. Die houden daar niet van en gaan dit jaar toch alleen nog maar bloeien en dan dood. Daar kan je beter nieuwe zaaien. Quote Groetjes, Birgit (Soil Food Web Consultant) Meer weten over het microscopische bodemleven? https://rijkebodem.eu Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
hansm Geplaatst: 27 februari 2012 Share Geplaatst: 27 februari 2012 Ligt eraan welke peterselie de Japanse is meerjarig. Quote Players only love you when they're playing. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.