Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Paprika en bloemkolen krijgen te lange stelen


heidike_21

Aanbevolen berichten

Hihi wat is er mis gegaan?

 

 

Weet niet hoeveel zaadjes je nog hebt maar maandag avond is het gunstig met de maanstand.

 

Je zou er een paar kunnen zaaien zoals ik gedaan heb en dan zo warm mogelijk neerzetten. Evt. op je modem!

 

En een paar in grond, zaai&stekgrond of potgrond met een beetje zand erdoorheen gemengd. Dek de potjes ook af met een plastic folie iets ofzo dat het lekkers vochtig blijft. De meeste komen bij mij binnen een week op, sommige iets langer. Dus het gaat best goed, op alle 2 de manieren want ook de keukenrolzaaisels gaan best.

 

Maar probeer het maandag avond als dat lukt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vorig jaar heb ik een kast gemaakt met een groeilamp in en toen deden de pepers het best goed .

Maar toen is het mis gegaan met het verplante naar de serre .

Ik heb ze meteen van de binnenplaats naar de serre verhuist .

Ik moest ze blijkbaar laten afharden maar daar wist ik niets van .

Dit jaar heb ik mijn groeilamp weggegooid aangezien wij een schimmelprobleem hebben in onze berging en ik mocht er geen plantjes meer zetten .

Op de vensterbank was ook niet echt een optie , mijn zoontje trekt alles er af en de verwarming staat daar op dus is het veel te warm .

Andere plaatsen weer veel te koud

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...