Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

'Bekijk eerste ongelezen bericht'


Raxia

Aanbevolen berichten

Ik heb hier een probleem mee sinds een paar dagen. Het gaat over dat rode driehoekje voor threadnamen, hiermee ga je normaal naar het laatste bericht dat je nog gelezen hebt. Sinds een paar dagen werkt dit niet meer bij de thread die ik eerder gezien heb. Ze gaan standaard naar het laatste bericht dat ik op dat moment gezien had. Ik ben zo gewend om deze optie te gebruiken Iemand een oplossing? Misschien cookies verwijderen ofzo?

 

Mijn eigen oplossing werkt ^^ Maar misschien nog handig voor andere mensen die dit probleem in de toekomst tegenkomen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou zelf ook aan de coockies denken als je de afgelopen dagen niks gewijzigd hebt aan je instellingen.

 

Op de pagina https://www.moestuinforum.nl/ucp.php?i=prefs&mode=view kun je instellen dat je alle (dus echt elk) berichten die je opent de volgorde krijgt: nieuwste berichten eerst. Is dat wat je zoekt? Ga naar de laatste zin: Toon berichten sorteerrichting:, kies uit het drop down menutje aflopend en klik op bevestig.

 

Als dat niet werkt, het niet lukt of niet de oplossing is die je zoekt laat je het maar weten, dan zoek ik even verder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aaah, ik snap wat je bedoelt.. maar dan moet ik dus steeds onderaan de pagina beginnen met lezen en dan terug naar boven lezen.. das ook niet de bedoeling

Het zou fijn zijn als dat 'bekijk eerste ongelezen bericht' gewoon weer springt waar die naartoe hoort te springen

 

Ik heb geen instellingen veranderd.. niet op het forum en ook niet qua internet browser... Ik vind het maar raar dat dit opeens gebeurt :P Ik rommel toch al 8 maanden rond op dit forum zonder dit probleem

Maarja.. Cookies verwijderen heeft het probleem dus niet opgelost.

 

Om het probleem misschien nog iets duidelijker uit te leggen: Stel ik ga naar Rantjes moestuinseizoen.. ik was daar toen ik de cookies verwijderde op pag 20 (ik zeg maar wat)... als ik nu op dat rode driehoekje klik om bij het laatste bericht te komen dat ik gelezen heb: Dan eindigt hij alsnog op pag 20.. ook als ik tot en met pag 24 al gezien heb. Vooral bij snel vullende topics behoorlijk irritant.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik klik op de topicnaam en niet op dat driehoekje. Ik heb de volgorde omgedraaid en begin altijd met het laatste bericht(dus bij mij staat de start van het topic op bijv, pagina 25)....meestal weet ik wel waar ik gebleven ben en vaak is dat dezelfde pagina of hooguit eentje ervoor.....(kom wel vaak een kijkje nemen

 

edit Heb net een paar topics getest en als ik op het driehoekje klik voor de topicnaam, gaat ie bij mij wel naar precies het bericht waar ik gebleven was met lezen.

Dus in Limbabwe werkt ie goed

Link naar reactie
Delen op andere sites

hmmm even denken Ik zal vanavond eens zoeken op de site van de forum software. Klinkt wat mij betreft ook vergelijkbaar met het probleem wat enkele leden hebben met het niet automatisch ingelogd kunnen blijven op het forum (oorzaak daarvan is niet gevonden)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt Luc, misschien kan je net doen alsof je een puzzel oplost :P wordt het allemaal net iets leuker van

Overigens heb ik de cookies verwijdert via de browser, niet de link onderaan het forum. Dat heb ik vandaag wel geprobeerd.. maar dat leek eigenlijk niks te doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...