Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Ruilen van zaden?


Aanbevolen berichten

Ik heb er weer helemaal zin in, heb net mijn zadenbak weer uitgezocht en heb wat zaden die ik teveel heb, of die mijn niet zo goed liggen met kweken of gewoon miskopen en ik wil deze graag ruilen voor andere zaden waar ik wel weer blij mee ben, en andere misschien wel met die van mij, ik zoek zowiezo nog goudsbloem de originele om dit jaar ook lekker zelf zalfjes te maken, en ik zoek ook nog aparte munt soorten, en verder hoor ik graag wat je wil graag wilt ruilen tegen wat misschien heb je wel iets wat ik graag wil.

 

Dit is mijn lijstje om te ruilen.

- Tomaat Moneymaker ( grote stamtomaat met super lekkere tomaten hier echt een topper)10 zaadjes.

- Citroenkomkommer ( komkommers in de vorm van citroen echt super lekker fris komkommertje en doet het super) 4 zaden

- zilverui Barletta ( ik kan echt niets hiermee alles wat ui heet mislukt hier!!) bijna een vol zakje van 2,5 gram veel dus

- Chinese kool Michihili ( miskoop zelfde verhaal als met uien bij mij ze willen hier maar niet groeien) bijna nieuw zakje 120 stuks

- Goudgele Bleekselderij ( zelfde verhaal als brocolli lekker maar geen geduld voor) bijna heel zakje vol.

- Koolraab Witte delikatess nieuw zakje.

aangepast door Gast

Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet het onkruid van een ander niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, wat zou je ervoor terug willen? Groenten of bloemenzaden? Ik vind courgette en paprikazaden altijd leuk om te zaaien

omdat deze erg lekker zijn. Ook pompoenen hebben mijn aandacht. Daarom heb ik daar weet wat zaden van.

Ik heb wel interesse in verschillende soorten.

 

Ik zoek zowiezo de goudsbloem officinal, verder groente zaden en kruiden zaden in het speciaal aparte muntsoorten.

Bloemenzaden niet.

Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet het onkruid van een ander niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later ...

Hoi Cindy,

 

Ik ben wel geinteresseerd in een paar zaadjes van de citroenkomkommer, de moneymaker tomaat en de bleekselderij.

 

De zaadjes die ik te ruil heb voor jou zijn:

 

-peulen

-lage snijbonen

-lage sla bonen

-zomerspinazie

-lenteui

-taugé

-Turkse spinazie

-zomerwortels

-winterwortels

-artisjok

-eetbare bloemen en kruiden

-bonenkruid

-rabarber

-mini mais

-platte peterselie

-broccoli

-basilicum

-radijs

-parijse worteltjes

-sjalotten

-afrikaantjes

-paprika

-koolrabi

-mini komkommer

-kangkong waterspinazie

-balkontomaat

-choy sum

-amsoi

-pepers (red cherry hot - jalopeno - lombardo)

-rode punt paprika

-tatsoi

-paksoi

-roodlof (radicchio rosso)

 

Zit er iets voor je tussen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...