cindy's moestuintje Posted February 26, 2012 Share Posted February 26, 2012 (edited) Ik heb er weer helemaal zin in, heb net mijn zadenbak weer uitgezocht en heb wat zaden die ik teveel heb, of die mijn niet zo goed liggen met kweken of gewoon miskopen en ik wil deze graag ruilen voor andere zaden waar ik wel weer blij mee ben, en andere misschien wel met die van mij, ik zoek zowiezo nog goudsbloem de originele om dit jaar ook lekker zelf zalfjes te maken, en ik zoek ook nog aparte munt soorten, en verder hoor ik graag wat je wil graag wilt ruilen tegen wat misschien heb je wel iets wat ik graag wil. Dit is mijn lijstje om te ruilen.- Tomaat Moneymaker ( grote stamtomaat met super lekkere tomaten hier echt een topper)10 zaadjes.- Citroenkomkommer ( komkommers in de vorm van citroen echt super lekker fris komkommertje en doet het super) 4 zaden- zilverui Barletta ( ik kan echt niets hiermee alles wat ui heet mislukt hier!!) bijna een vol zakje van 2,5 gram veel dus- Chinese kool Michihili ( miskoop zelfde verhaal als met uien bij mij ze willen hier maar niet groeien) bijna nieuw zakje 120 stuks- Goudgele Bleekselderij ( zelfde verhaal als brocolli lekker maar geen geduld voor) bijna heel zakje vol.- Koolraab Witte delikatess nieuw zakje. Edited February 27, 2012 by Guest Quote Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet het onkruid van een ander niet Link to comment Share on other sites More sharing options...
RvO Posted February 26, 2012 Share Posted February 26, 2012 Hoi Cindy, Ik heb wel belangstelling voor de citroenkomkommer. Ik doe wel even een pb-tje Groet, RvO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bloemenkoningin Posted February 26, 2012 Share Posted February 26, 2012 Hoi, wat zou je ervoor terug willen? Groenten of bloemenzaden? Ik vind courgette en paprikazaden altijd leuk om te zaaien omdat deze erg lekker zijn. Ook pompoenen hebben mijn aandacht. Daarom heb ik daar weet wat zaden van.Ik heb wel interesse in verschillende soorten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cindy's moestuintje Posted February 26, 2012 Author Share Posted February 26, 2012 Hoi Cindy, Ik heb wel belangstelling voor de citroenkomkommer. Ik doe wel even een pb-tje Groet, RvO Ik doe jou even een PB'tje terug. Quote Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet het onkruid van een ander niet Link to comment Share on other sites More sharing options...
cindy's moestuintje Posted February 26, 2012 Author Share Posted February 26, 2012 Hoi, wat zou je ervoor terug willen? Groenten of bloemenzaden? Ik vind courgette en paprikazaden altijd leuk om te zaaien omdat deze erg lekker zijn. Ook pompoenen hebben mijn aandacht. Daarom heb ik daar weet wat zaden van.Ik heb wel interesse in verschillende soorten. Ik zoek zowiezo de goudsbloem officinal, verder groente zaden en kruiden zaden in het speciaal aparte muntsoorten.Bloemenzaden niet. Quote Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet het onkruid van een ander niet Link to comment Share on other sites More sharing options...
dennislp Posted February 26, 2012 Share Posted February 26, 2012 kruiden zaden in het speciaal aparte muntsoorten. Appelmunt/Aardbeimunt/Sinasappelmunt etc. zijn alleen te vermeerderen door (wortel)stek. Dingen zoals kruizemunt/marokaanse munt zijn wel te zaaien. Quote > Planten kopen? Doe het bewust! Link to comment Share on other sites More sharing options...
cindy's moestuintje Posted February 26, 2012 Author Share Posted February 26, 2012 oke weer wat geleerd, dat wist ik niet! Quote Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet het onkruid van een ander niet Link to comment Share on other sites More sharing options...
geedee Posted February 26, 2012 Share Posted February 26, 2012 Hoi Cindy Ik heb wel goudsbloem voor je...Ik Pb je wel even Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cindy's moestuintje Posted February 27, 2012 Author Share Posted February 27, 2012 ik heb je terug ge pb't , en ik heb het 1ste bericht even aangepast met wat er al weg is, wat er staat is er nog. Quote Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet het onkruid van een ander niet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeannette Posted April 7, 2012 Share Posted April 7, 2012 Hoi Cindy, Ik ben wel geinteresseerd in een paar zaadjes van de citroenkomkommer, de moneymaker tomaat en de bleekselderij. De zaadjes die ik te ruil heb voor jou zijn: -peulen-lage snijbonen-lage sla bonen-zomerspinazie-lenteui-taugé-Turkse spinazie-zomerwortels-winterwortels-artisjok-eetbare bloemen en kruiden-bonenkruid-rabarber-mini mais-platte peterselie-broccoli-basilicum-radijs-parijse worteltjes-sjalotten-afrikaantjes-paprika-koolrabi-mini komkommer-kangkong waterspinazie-balkontomaat-choy sum-amsoi-pepers (red cherry hot - jalopeno - lombardo)-rode punt paprika-tatsoi-paksoi-roodlof (radicchio rosso) Zit er iets voor je tussen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts