Erik Geplaatst: 11 januari 2011 Geplaatst: 11 januari 2011 Hallo Luc, Is het mogelijk om mijn profielnaam te veranderen naar Erik?Alvast bedankt. Quote
LucV Geplaatst: 11 januari 2011 Geplaatst: 11 januari 2011 Bij deze. Misschien ook leuk om je profiel wat verder aan te vullen? Quote
Koert Geplaatst: 11 januari 2011 Geplaatst: 11 januari 2011 Welkom Erik! Hoe heette je hiervoor op dit forum, of heb je dat verdrongen? Quote Even a broken clock is right twice a day
Erik Geplaatst: 11 januari 2011 Auteur Geplaatst: 11 januari 2011 Misschien wel handig om te vermelden inderdaad, voorheen bekend onder de profielnaam Eut (tijdje een weblog gehad onder de naam Eten uit eigen tuin). Niet echt een mooie profielnaam dus vanaf nu verleden tijd Ik ben dus al een tijdje actief hier, denk een van de eerste leden Quote
Koert Geplaatst: 14 januari 2011 Geplaatst: 14 januari 2011 Het is mij allemaal om het even hoor, maar ik vraag het toch Zat net even oude post door te lezen en bij voordeur was je profielnaam Eut , maar stelde jij je destijds voor als Teun en nu heet je Erik! Weet jij nog hoe je heet??? Quote Even a broken clock is right twice a day
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.