Geplaatst: 1 maart 201213 j De titel zegt het al: kan het restantje boerenkool op de composthoop? Groetjes, Monique
Geplaatst: 1 maart 201213 j Auteur Knolvoet? Dat kent mijn bijbel (Velt) niet Zal even zoeken, gewoon maar via google.
Geplaatst: 1 maart 201213 j Nu het is echt zo, kolen kunnen niet op de composthoop vanwege de knolvoet. nooit doen!
Geplaatst: 1 maart 201213 j Auteur Ik geloof het onmiddellijk, zal alleen de plantresten op de composthoop gooien. De naam knolvoet komt me bekend voor, maar dat is dan ook alles. Als ik in het register van Velt kijk, staat knolvoet er (vreem genoeg) niet bij. Inmiddels gekoekeld, helemaal duidelijk .
Geplaatst: 1 maart 201213 j Knolvoet? Dat kent mijn bijbel (Velt) niet Zal even zoeken, gewoon maar via google.Blz. 516, par. 6.1, hfst. 18 van "kolen" (tiende druk, 2006). En ook hier niet in de index. En dank voor de waarschuwing.
Geplaatst: 2 maart 201213 j Vinden je kippen lekker, zou ik hun geven. Players only love you when they're playing.
Geplaatst: 2 maart 201213 j Auteur Haha, dank je, hier uitgave 2002, blz 518, met jouw gegevens was het gemakkelijker zoeken. Gisteravond al een poging gewaagd, maar ik kwam toen allerlei andere interessante dingen tegen, aan de knolvoet kwam ik niet meer toe. Jammer dat het niet in de index staat. Ga nu de kippen verblijden met wat boerenkool, hopelijk smaken de eitjes er straks niet naar
Geplaatst: 2 maart 201213 j Achteraan in het boek kan je ook op alfabet zoeken ea. Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.
Geplaatst: 2 maart 201213 j Idd staat er niet en mijn boek s ook tiende druk(2006) Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.
Geplaatst: 2 maart 201213 j Ik doe ook de plantresten niet eigenlijk, net als van spruiten....ivm met rupsen (maar da's misschien wel een onnodige maatregel )
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.