trikke Geplaatst: 3 maart 2012 Share Geplaatst: 3 maart 2012 Dit seizoen wil ik er ook mee beginnen, met de MM. Wanneer kan je al beginnen zaaien of planten? Uiteraard hangt dit wssl af van wat ik er in wil maar is het verstandig om hem nu klaar te maken? Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Supermoeke Geplaatst: 3 maart 2012 Share Geplaatst: 3 maart 2012 Ik heb mijn bak al klaar.. Ik heb ook al wat gezaait zoals pluksla en radijs.. Verder heb ik ook al wat binnen voor gezaait.. Maar op de zakjes van het zaad staan vaak op wanneer het gezaait kan worden.. Heel veel plezier met je MM.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
jeanne-heijmans Geplaatst: 3 maart 2012 Share Geplaatst: 3 maart 2012 Ja zou ik wel doen, bij mij staan de erwten,peulen, sla en wortels er al in. alles komt al lekker boven. Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Rantje Geplaatst: 3 maart 2012 Share Geplaatst: 3 maart 2012 In april begint alles zo'n beetje echt. Maar er zijn nu ook al zat dingen die kunnen, erwten, peulen, sugarsnaps, wortelen, plantuitjes, radijs, slasoorten, tuinbonen etc.Je hebt alleen altijd risico dat het weer ineens omslaat en vorst en sneeuw de boel komen verpesten. Dan moet je het kunnen afdekken met vliesdoek of beschermen met palstic e.d. Ik heb er al aardig wat in staan!Als je paprika en pepers erin wilt moet je die toch wel nu binnen in huis aan het zaaien zijn. Tomaten, komkommers vanaf half maart zo'n beetje voorzaaien in huis. De andere dingen kan je gewoon in de bakken zaaien of een voorsprong proberen te krijgen om het een en ander binnen te zaaien. Op de zakjes staat informatie wanneer en hoe te zaaien. Is het niet duidelijk zoek je op soort en ras en via google kom je vaak veel extra info tegen! Quote http://mijnmakkelijkemoestuintje.punt.nl Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
trikke Geplaatst: 4 maart 2012 Auteur Share Geplaatst: 4 maart 2012 Bedankt voor de antwoorden, dan zal ik er maar stilaan mee beginnen Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.