Mypos Geplaatst: 6 maart 2012 Geplaatst: 6 maart 2012 Ik was wel benieuwd wanneer jullie nou de kleine slaplantjes uit de kweekbak halen en in een grotere pot zetten met potgrond? Quote
Claudia69 Geplaatst: 6 maart 2012 Geplaatst: 6 maart 2012 Als ze net hun eerste echte blaadjes krijgen, zet ik ze in potjes van ongeveer 5 x 5 x 6 met potgrond, en daarin groeien ze dan verder tot ze een zestal blaadjes hebben en stevig genoeg zijn om uit te planten. Quote
Mypos Geplaatst: 6 maart 2012 Auteur Geplaatst: 6 maart 2012 Als ze net hun eerste echte blaadjes krijgen, zet ik ze in potjes van ongeveer 5 x 5 x 6 met potgrond, en daarin groeien ze dan verder tot ze een zestal blaadjes hebben en stevig genoeg zijn om uit te planten. Dus dat is ongeveer 2 weken vanaf dat ze gekiemd zijn? Quote
Claudia69 Geplaatst: 7 maart 2012 Geplaatst: 7 maart 2012 Ongeveer, hangt er een beetje van af hoe warm je zaaigoed staat. Quote
Rantje Geplaatst: 7 maart 2012 Geplaatst: 7 maart 2012 Als ze echte blaadjes hebben is sowieso wel aan te raden, en verder gewoon lekker naar buiten nu? Of nog onder een tunneltje... Quote http://mijnmakkelijkemoestuintje.punt.nl
tnauta Geplaatst: 8 maart 2012 Geplaatst: 8 maart 2012 Vraag ik me ook af. Mijn plantjes gsan hangen... Quote Heilige boontjes, ik eet ze rauw!
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.