Stadstuintje Posted March 7, 2012 Posted March 7, 2012 Een ongeduldige vraag Bij een tuinplantenleverancier gaven ze aan dat je nu al best kan beginnen met planten ondanks de kou mits je maar goed water geeft. Ze gaven daar aan dat je planten in pot het hele jaar gewoon kan planten, en dat hoveniers ook het gehele jaar planten. Nu mijn kas staat vind ik het wel leuk om sierbeplanting erom heen aan te gaan leggen. Is het daarvoor nog te vroeg eigenlijk? H Ik heb het grootste spitwerk er op zitten en wil echt naar buiten, zucht Quote
geedee Posted March 7, 2012 Posted March 7, 2012 Nou ik vond een uitgebreidde link over wat je allemaal kunt zaaien in maart" http://zaaisite.nl/kalenders/zaaien_in/zaaien_maart.htm ....en zijn er nog meer...gewoon googlen op "zaaien in maart Dus geef je ongeduld maar bevrediging Quote
Bit Posted March 7, 2012 Posted March 7, 2012 Aanplanten vaste planten , stuiken en weet ik wat niet allemaal ( nog geen eenjarige zomerplanten ) en boompjes, kan allemaal nu ja. Quote
Recommended Posts