Geplaatst: 20 februari 20232 j Hoi, mijn naam is Wilfred en ik ben de laatste jaren steeds meer fan geworden van (moes)tuinieren. Onze hele tuin door staan eetbare dingen (appel, peer, kers, bessen, frambozen, aardbeien, amandel, beukennoot, etc.) en er is 1 stukje wat het meest voldoet aan de klassieke beschrijving van een moestuin. Ik hoop hier veel te leren over hoe het tuinieren aan te pakken. Qua methode zit ik in de hoek van permacultuur-no digging-agroforestry-syntropic forestry. Oftewel, ik probeer het dicht bij de natuur te houden. 20 februari 20232 j aangepast door FarmFred plaatje toegevoegd
Geplaatst: 20 februari 20232 j Welkom en mooi plaatje. Volg ons op instagram: https://www.instagram.com/huizersemoestuin/
Geplaatst: 1 maart 20232 j Welkom. Schuif die rode vierkante dingen ook maar opzij zelfs slakken en woelmuizen krijgen dat niet opgegeten 😉
Geplaatst: 10 maart 20232 j Auteur ik begrijp je denk ik niet goed, maar heb je het nou over mijn looppaadjes?
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.