Ciska Geplaatst: 9 maart 2023 Geplaatst: 9 maart 2023 (aangepast) Aangeboden: Wat ik zo snel kan bedenken.. - P11 potjes ( vergeven) - p9 potjes (vergeven) - Franse dragon stekken - Aardbeien eenmaal dragers..soort onbekend ( alles groeit door elkaar,) Dragen wel goed - tuinkruiden ( welsh onion, bieslook, oregano) - zaailingen grote kaardenbol - vijverplanten..veel - Japanse wijnbes - stek tayberry Gevraagd: -- stek loganberry -- campanula -- bodembedekkende phlox -- sproeidopjes voor op een 1,5 liter fles.. -- zaden veldsla -- zaailingen paprika -- zaailingen aubergine (de paarse) Afspraken: Vincent: krijgt p11 potjes en p9 potjes.+ 12.50€ Geeft: boomframboos Tanja: krijgt maggi stek, geeft stek citroenthijm Jo: geeft peppadew zaailing en zaden pompoen. Krijgt: dahliaknollen Arja: krijgt frambozen mix AC pronk: krijgt aardbeimunt en colakruid, citroenkruid en bestelling bastin. Wortel: krijgt waterpest, fonteinkruid.. en Franse dragon. Geeft : zaailing vlinderstruik Henk: geeft knolselder en 2x paprika, krijgt 30+ p9 potjes. Zak vol Lia krijgt zak vol aardbeienplantjes Jet krijgt Franse dragon 11 april 2023 aangepast door Ciska Quote
Tanja65 Geplaatst: 10 maart 2023 Geplaatst: 10 maart 2023 MIjn maggipant is overleden, dus ik heb wel interesse in een zaailing of zaadjes! Misschien vind je iets leuks in mijn lijst om te ruilen? Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Ciska Geplaatst: 11 maart 2023 Auteur Geplaatst: 11 maart 2023 (aangepast) Sorry geen zaden... Ga hem voor je afsteken...mag dat ook? Ga later wel even kijken of er iets tussen zit...😊 11 maart 2023 aangepast door Ciska Quote
Ciska Geplaatst: 12 maart 2023 Auteur Geplaatst: 12 maart 2023 (aangepast) Ik neem wat voor je mee... Zijn er niet erg veel, maar ben aan het opruimen. 12 maart 2023 aangepast door Ciska Quote
Tanja65 Geplaatst: 14 maart 2023 Geplaatst: 14 maart 2023 Op 11-3-2023 om 10:09, Ciska zei: Sorry geen zaden... Ga hem voor je afsteken...mag dat ook? Ga later wel even kijken of er iets tussen zit...😊 Natuurlijk mag dat ook! Graag zelfs. Tnx! Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Wortel Geplaatst: 22 maart 2023 Geplaatst: 22 maart 2023 Mag ik een franse dragon stek? En wat voor vijverplanten heb je, toevallig veel waterpest of andere zuurstofplanten? Quote
Ciska Geplaatst: 22 maart 2023 Auteur Geplaatst: 22 maart 2023 Dragon ga ik voor je afsteken.. Eeeeehhhhmmm voornamelijk fonteinkruid. Heb glanzend en nog een soortje. Waterpest heb ik ook maar dan moet ik even kijken waar Hier in Fries is het nog wat koud en lopen de planten nog niet echt uit... Quote
Wortel Geplaatst: 23 maart 2023 Geplaatst: 23 maart 2023 Alles wat je noemt qua vijverplant is top! Onze had veel last van schaduw afgelopen jaar en de waterpest had er de pest in.... de boom ernaast is nu gesnoeid, dus hoop nu wel op een goede start. Ik probeer nog wat van je lijstje te scoren als tegenruil mocht dat niet lukken, nog andere wensen? Quote
Ciska Geplaatst: 1 april 2023 Auteur Geplaatst: 1 april 2023 Aanvulling: te geef... - Tayberry stek - Stek wijnbes Quote
Ciska Geplaatst: 8 april 2023 Auteur Geplaatst: 8 april 2023 Ik zoek nog zaden van een naaktzadige pompoen...van die groene pompoenpitten. Ik gebruik ze voor de crusli en wil ze dus zelf gaan kweken voor de zaden Quote
Arja Geplaatst: 8 april 2023 Geplaatst: 8 april 2023 Hoe herken je de naaktzadigen? Is dit bijvoorbeeld iets? Quote
Ciska Geplaatst: 9 april 2023 Auteur Geplaatst: 9 april 2023 Helaas, deze heeft witte zaden van binnen. Ik zoek echt de soorten met groene zaden. Naaktzadige wil zeggen dat er geen schilletje om de zaden zit, zodat ze niet gepeld hoeven te worden. Ik gebruik de zaden in de crusli...net als zonnebloemzaden Quote
Goldfish Geplaatst: 9 april 2023 Geplaatst: 9 april 2023 Als je nog wat P9 vierkant hebt die echt in de weg staan? Door weggeef acties loopt mijn voorraad ook achteruit namelijk. Quote
appelvrouw Geplaatst: 10 april 2023 Geplaatst: 10 april 2023 Ciska mag ik een stekje Franse dragon van jou? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Ciska Geplaatst: 10 april 2023 Auteur Geplaatst: 10 april 2023 Zoek een stek van een loganberry.. Quote
Ciska Geplaatst: 11 april 2023 Auteur Geplaatst: 11 april 2023 Mijn ruillijstje zet ik morgen aan eind van de middag dicht, wil iedereen even controleren of lijst klopt? @Goldfish wilde jij nog een stek dragon? Voor je kruidenverzameling? Quote
Arja Geplaatst: 11 april 2023 Geplaatst: 11 april 2023 Mag ik een dragon van jou, als je nog hebt? Quote
Goldfish Geplaatst: 11 april 2023 Geplaatst: 11 april 2023 8 uren geleden, Ciska zei: Mijn ruillijstje zet ik morgen aan eind van de middag dicht, wil iedereen even controleren of lijst klopt? @Goldfish wilde jij nog een stek dragon? Voor je kruidenverzameling? Alles is welkom aan kruiden. Aan mijn zoon om te ontdekken wat voor nuttigs ie er mee kan doen! Quote
Anna3 Geplaatst: 12 april 2023 Geplaatst: 12 april 2023 Op de valreep of ben je al gesloten? Ik zou wel Franse dragon willen en kan je veldslazaden geven. Quote
Ciska Geplaatst: 12 april 2023 Auteur Geplaatst: 12 april 2023 Joh...😊 Moet toch ook voor jet nog oregano uitsteken dus voor jou kan ook nog wel. Veldsla graag... 2 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.