Geplaatst: 15 maart 20232 j Nectarine boom staat al mooi in bloei, heerlijk lentegevoel. 15 maart 20232 j aangepast door Lauravol
Geplaatst: 15 maart 20232 j Mooi hoor ! Maar hoe raakt die nu bestoven ? Bijen en/of hommels in de kas ? -- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. --
Geplaatst: 15 maart 20232 j Auteur Nee niet echt, ramen staan elke dag wel open met droog weer, komt wel is wat binnen maar geeft elk jaar al veel vruchten
Geplaatst: 15 maart 20232 j Prachtig exemplaar, hoop er ooit ook één op een mooie zonnige, overdekte plek te kunnen neerzetten. Is dit een zelf gezaaide? Of is het een specifiek ras? Volg ons op instagram: https://www.instagram.com/huizersemoestuin/
Geplaatst: 15 maart 20232 j Auteur Phoee goeie vraag, staat er al heel wat jaar, zelf niet geplant. Zal ik is navragen. Kim ik erop terug
Geplaatst: 15 maart 20232 j Wow hij is prachtig zeg! Mooi zo in een waaiervorm. Mijn perzik Mel red heeft vandaag zijn bloemknoppen laten zien. De nectarine doet nog niets.
Geplaatst: 19 maart 20232 j Prachtig!! Ben dol op bloesem 😍 Goals: 2023: Ecologische moestuin + pluktuin ❤️ 2024: 150 m2 Ecologische pluktuin 💜
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.