Geplaatst: 24 maart 20232 j Omgeving Klarenbeek, Voorst, Zutphen, Apeldoorn, Deventer. Graag even telefonisch contact 06-51019090 Gecomposteerde paardenmest. Goed voor de moestuin of voor rozentuin. Aan 1 kant ligt gecomposteerd blad en aan andere kant 100 procent schone mest.zonder stro e.d. Vrij van wormmiddelen of medicijnen. Je kan er met een aanhanger bij. voor in de moestuin of in de gewone tuin of voor rozen is dit goede bemesting,
Geplaatst: 25 maart 20232 j Wat attent dat je dat aanbiedt. Ik woon niet in de buurt, maar kan mij goed voorstellen dat veel moestuinliefhebbers dit graag willen hebben. Mocht je het via dit forum niet kwijtraken, kun je ook de lokale moestuinvereniging benaderen. Die zullen daar ook wel blij mee zijn, denk ik zo.
Geplaatst: 25 maart 20232 j Of Marktplaats. Daar kijk ik ook regelmatig, maar mensen die het aanbieden zitten altijd wat verder weg, terwijl het hier stikt van mensen met paard(en). 'voor jou' pagina toont ze in hele land:-(. https://www.chillipepers.nl Home of the Turbo. De snelle zadenruil, sinds 2012, bedacht en georganiseerd door Sol.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.