Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Niet echt een ruillijst aangezien ik op het moment al ruimtegebrek in mijn moestuin heb. En nog genoeg te zaaien onder andere dankzij de zadenruildoos afgelopen najaar.

Echter heb ik een redelijk groot aantal goed bewortelde stekken van aalbessen, kruisbessen en zwarte bessen waar ik graag mensen mee blij maak.

Aalbes: 

Jonkheer van Tets (10 stuks of wat)

Witte Hollander (10-15 stuks) 

Rovada (enkelen)

Pink Champagne (1 of 2)

Kruisbes:

Mucurines (zeker 10 planten)

Hinnonmaki rood (3-5 stuks)

Zwarte bes:

Ojebyn (3 tot 5?)

Tsema (~5 planten)

Titania (enkele planten)

Weet de exacte aantallen niet, kan ze morgenochtend voor vertrek wel even tellen indien nodig.

Verder heb ik een grote stapel van P9 potjes en nog een maat kleiner denk 5 of 6 cm in diameter. Tevens vergelijkbare formaten maar dan ronde potjes. Mocht iemand die graag wat willen, dan neem ik ze mee.

Zou zo niet goed weten wat ik er voor terug wil, alles wat nuttig is voor in de moestuin wellicht.

• 3 weeks later...
Geplaatst: (aangepast)

@acpronk @Goldfish @Stan W, ja klopt

Vincent heeft een mooi exemplaar meegenomen vorig najaar. Loopt inmiddels mooi uit. Was wel geen PC, maar ander soortje roze bes. Ben benieuwd naar de smaak. Misschien tzt ruilen  van stekken?

Gr cis

aangepast door Ciska
Geplaatst:

Volgens mij had ik in oktober alleen Witte Hollander van de aalbessen meegenomen. Pink Champagne vorige jaar maart/april pas gestekt dus die was het zeer waarschijnlijk niet. Tijdens de laatste MTFD in april had ik deze cultivar wel bij.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...