Albertine Geplaatst: 3 mei 2023 Geplaatst: 3 mei 2023 Hallo, mijn naam is Albertine. Ik woon in het Land van Maas en Waal. Heb al heel wat jaartjes een kleine moestuin en een kasje. Ben getrouwd met een “vaste planten” fan/kenner en moeder van twee kinderen. Naast tuinieren ook behoorlijk wat dieren en daar komen nog twee loopeendjes bij over een paar weken. Ben hier terecht gekomen toen ik info zocht ivm de loopeenden. En heb al gezien dat ik hier voorlopig nog heel veel te lezen heb! 😃 4 Quote
grasje Geplaatst: 5 mei 2023 Geplaatst: 5 mei 2023 Welkom, loopeenden zijn erg leuk (alle eenden trouwens) wij hebben hier twee woerden rondlopen. Willen jullie eenden of woerden? Veel plezier met alle voorpret, en de tuin natuurlijk! 1 Quote
Jorieke123 Geplaatst: 5 mei 2023 Geplaatst: 5 mei 2023 Welkom! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Albertine Geplaatst: 6 mei 2023 Auteur Geplaatst: 6 mei 2023 Op 5-5-2023 om 10:46, grasje zei: Welkom, loopeenden zijn erg leuk (alle eenden trouwens) wij hebben hier twee woerden rondlopen. Willen jullie eenden of woerden? Veel plezier met alle voorpret, en de tuin natuurlijk! We willen ook graag twee woerden. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.