anitaz Posted March 19, 2012 Posted March 19, 2012 Hallo, Ik ben Anita, 42 jaar jong, ik woon weer bij me ouders, die een vrij grote sier en moesttuin hebben. Vorige was het een koude grond groententeelt, maar nou meer voor plezier. Heb vroeger wel een land en tuinbouwopleiding gedaan, maar doe alleen wat als hobby met de moestuin. Verder hebben we nog een kas, van 12 m bij 8 m, waar in de ene helft een holland heater bij hangt, voor de winter, voor de sierplanten.Kijken of ik hier leuke info over groenten kan vinden. gr Anira Quote
Jorieke123 Posted March 19, 2012 Posted March 19, 2012 Welkom! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
tnauta Posted March 19, 2012 Posted March 19, 2012 Welkom geheten en veel lees en vraag plezier op het forum toegewenst Quote Heilige boontjes, ik eet ze rauw!
Rantje Posted March 21, 2012 Posted March 21, 2012 Welkom! Quote http://mijnmakkelijkemoestuintje.punt.nl
Bit Posted March 21, 2012 Posted March 21, 2012 welkom. En zat te vinden wel hoop ik voor je. Al willen we natuurlijk vooral ook van jóúw kennis horen en leren! Quote
Helly Posted March 21, 2012 Posted March 21, 2012 Hallo en welkom op dit forum. Quote Good things come in small packages
Recommended Posts