Charly Geplaatst: 3 oktober 2023 Geplaatst: 3 oktober 2023 Ha! Ja ik kom ook even m’n neus laten zien. Maar zag dat ik ook al op de lijst stond idd Super fijn, Tnx hoor. Ik ben deze keer niet echt in de gelegenheid om lekkers mee te nemen helaas. Ik ga donderdag al naar m’n zus en rijd vanaf daar zaterdag door naar Joriek. Ik neem n hapje mee voor mezelf sowieso, zodat ik niet hoef te bietsen. Hahaha. En mocht ik tussendoor toch nog wat typisch Weerts (?) op de kop kunnen tikken, neem ik dat mee voor de Mtfd. En zo niet, compenseer ik dat tijdens t voorjaar wel weer ofzo. Komt hoe dan ook vast wel snorretje.Tot zaterdag allemaal! 3 Quote wees bevriend met kleine dingen
Claudy Geplaatst: 4 oktober 2023 Geplaatst: 4 oktober 2023 hallo, Dacht er pas later aan om te kijken wanneer het is..dus vandaar mijn late reactie..maar ik ben er! Groetjes Claudia 2 Quote
Arja Geplaatst: 6 oktober 2023 Geplaatst: 6 oktober 2023 Bijna vergeten te melden, partner komt morgen mee! 2 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.