appelvrouw Geplaatst: 8 oktober 2023 Geplaatst: 8 oktober 2023 Ja ik wil ook wel een foto zien. Ik heb het helemaal gemist, de proeverij. Wat vonden jullie van de Schwartze Peperoni? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
bonnie f Geplaatst: 8 oktober 2023 Geplaatst: 8 oktober 2023 Ik vond 't erg leuk maar moest al snel stoppen ivm ooooooo ooooooo En het gevoel opgespoten lippen te krijgen. Grijns. Maar ik ga wel op zoek naar zaden van die kleine, niet scherpe pepers die je kunt vullen. En zoeken naar een milde met citrus smaak. Waar mellie zo enthousiast over was. Quote Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
henkg Geplaatst: 9 oktober 2023 Auteur Geplaatst: 9 oktober 2023 De proeftafel lag vol, met heel veel verschillende soorten. Ook zeer milde pepers. Mellie had veel meegenomen. Daarvan vond ik met name de zoetige sambal (saus?) heel erg lekker, echt niet te heet. (Mellie was al terug naar huis, potje stond er nog. Potje heb ik dus maar meegenomen!) Ik heb ook even mijn eigen poeder van Carolina Reaper geproefd: ^ Wattenstaafje. Lijkt heel weinig, en is heel weinig. Toch teveel: daarna ben ik op mijn eentje even een rondje gaan lopen. Na een minuut of 5 was ik weer een beetje bijgekomen. 1 Quote 2025_teeltlijst (.xlsx)
jootje Geplaatst: 9 oktober 2023 Geplaatst: 9 oktober 2023 HAhahah, nou, dat weet je dan ook weer. 🔥🌶️ bij mij zou het in de kliko belanden…😊😉 1 Quote
bonnie f Geplaatst: 9 oktober 2023 Geplaatst: 9 oktober 2023 @henkg Ik heb 't niet eens overwogen. Dan zit mijn man tegenover me boterhammen met hagelslag te eten.... Quote Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
Mellie Geplaatst: 11 oktober 2023 Geplaatst: 11 oktober 2023 @henkg dat was de chilisaus met mango, want zonder was die veel te scherp. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.