Geplaatst: 1 april 201213 j Hallo, Weet iemand wat dit is? Op 1 tak van mijn Doyennee du Comice (in de herfst geplant) komen er rare rode uitsteeksels uit de knoppen ipv bladeren/bloesems. De andere takken hebben dit niet. Groeten, Bart
Geplaatst: 1 april 201213 j = heel normaal. Bladknop met de eerste 'uit-vouwingen ' van het blad. , een soort 'pré - blad' , okselblad - deel. Ik weet niet goed hoe het te onschrijven. De Paardekastanje heeft het bv nog duidelijker.Niks mis , niks fout. heel normaal. Geen bloemknop. Bladknop.
Geplaatst: 1 april 201213 j Dat is hier ook zo bij doyenné. ik heb dat op 2 takken. de andere takken hebben dat niet gehad. Nog nooit bij stil gestaan eigenlijk. is inderdaad niet bij elk bladknop zo.Zal de knoppen eens in de gaten houden tijdens het verder uitlopen , zien of die anders worden dan de andere bladknoppen.
Geplaatst: 1 april 201213 j @Bit:Zo mooi had ik het niet kunnen omschrijven Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.