nick86 Geplaatst: 3 april 2012 Geplaatst: 3 april 2012 Ik zit toch nog steeds met een vraag over het bemesten. Ik kan op het forum het antwoord niet vinden. Ik haal voor mijn tomaten vloeibare mest voor tomaten. Hoe vaak moet ik het dan toevoegen aan het water? Voor de rest wil ik koemestkorrels halen. Ik weet dat niet bij iedere groente te gebruiken is. Maar voor de groente die het wel nodig heeft zit ik nog met een vraag. Hoe vaak bemest je en hoeveel per plant..?Ik heb mijn groente nu in een MM bak zitten maar ga ook nog een stuk in volle grond kweken. Alvast bedankt voor de reacties Quote
geedee Geplaatst: 3 april 2012 Geplaatst: 3 april 2012 De tomaten in de vollegrond heb ik vorig jaar in een geul gezet waar eerst oude paardemest in ondergespit was....verder niks....weet niet hoe goed de grond daar uit zichzelf al was, maar had een goede opbrengst. Quote
dennislp Geplaatst: 3 april 2012 Geplaatst: 3 april 2012 Ik zit toch nog steeds met een vraag over het bemesten. Ik kan op het forum het antwoord niet vinden. Ik haal voor mijn tomaten vloeibare mest voor tomaten. Hoe vaak moet ik het dan toevoegen aan het water? Je kan het niet op het forum vinden, denk wel op de achterkant van het flesje En als de plantjes nog jong zijn.. Moet je je even afvragen:- In welke grond heb ik het gezaaid? Zaai en stekgrond is veel voedingslozer dan potgrond en heeft dus denk zeker 2 a 3 weken eerder voeding nodig. - De kleine plantjes zijn nog kwetsbaarder, doe dan gewoon 1/3 of de helft van de dosering die op het flesje staat, dat doe ik tenminste. Quote > Planten kopen? Doe het bewust!
nick86 Geplaatst: 3 april 2012 Auteur Geplaatst: 3 april 2012 Oké bedankt. Hoe zit het met der koemest korrels.staat dat ook achter op? Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.