appelvrouw Geplaatst: 4 maart 2024 Auteur Geplaatst: 4 maart 2024 Aardewerken kipje, er kunnen 5/6 eitjes in. 3 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
bonnie f Geplaatst: 5 maart 2024 Geplaatst: 5 maart 2024 Oh. Dat is leuk. Je wilde wat soorten groenten in potten. Zal ik kijken of een pot peultjes wat wordt? Kan je ze ergens tegen aan laten groeien? Het zijn hoge. Quote Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
appelvrouw Geplaatst: 5 maart 2024 Auteur Geplaatst: 5 maart 2024 Wil je het kipje Bonnie? Tuurlijk! Nee geen hoge doperwten in een pot dat lijkt me lastig te doen. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
appelvrouw Geplaatst: 11 maart 2024 Auteur Geplaatst: 11 maart 2024 Op 14-2-2024 om 17:16, Arja zei: Orange cherry Die heeft zich dus nu ontpopt tot een mooie bontbladige aardappelblad tomaat klopt dat? Leuk! Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
appelvrouw Geplaatst: 11 maart 2024 Auteur Geplaatst: 11 maart 2024 Yeaaah😃 1 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
acpronk Geplaatst: 12 maart 2024 Geplaatst: 12 maart 2024 Orange cherryDe volledige naam is Dwarf Orange Cherry Variegated. Ik heb deze hier gekocht:https://www.bienes-seeds.de/p/dwarf-orange-cherry-variegated-saatgut-2023@Arja kun je dit even in jouw administratie bijwerken? Dan weet iedereen welke het is. 1 1 Quote Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
appelvrouw Geplaatst: 19 maart 2024 Auteur Geplaatst: 19 maart 2024 Voor wie er cider maakt en er nog mooie glazen voor mist: aangeboden 1 x 12 of 2 x 6 champagneglazen. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
appelvrouw Geplaatst: 24 maart 2024 Auteur Geplaatst: 24 maart 2024 Iemand belangstelling voor dit boek? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
appelvrouw Geplaatst: 30 maart 2024 Auteur Geplaatst: 30 maart 2024 Toegevoegd: verschillende weckpotten, zie bericht 1. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Arja Geplaatst: 30 maart 2024 Geplaatst: 30 maart 2024 Zal ik een stuk van mijn rabarberplant voor je afsteken? Had natuurlijk beter een paar weken geleden gekund, maar ik zie het nu pas. Quote
appelvrouw Geplaatst: 30 maart 2024 Auteur Geplaatst: 30 maart 2024 Kan dat nog denk je? Volgens mij niet meer de goede tijd. Het is misschien beter dat bij de najaars editie te doen. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Arja Geplaatst: 30 maart 2024 Geplaatst: 30 maart 2024 Ja, ik keek net nog even naar de plant en het leek me ook geen goed idee. Onthouden voor het najaar dan! Quote
Ciska Geplaatst: 31 maart 2024 Geplaatst: 31 maart 2024 Welke planten voor je Noach tuin zoek je? Quote
appelvrouw Geplaatst: 31 maart 2024 Auteur Geplaatst: 31 maart 2024 Hey Ciska lief dat je ernaar vraagt. Eerlijk gezegd heb ik het plan een beetje opgegeven, het stukje tuin waar ik dat wilde doen krijg ik nooit schoon voor deze zomer. Ik doe wel een paar planten in potten..die als je iets hebt een potje van het een of ander is het welkom. Tomaten heb ik al en ook al een paprika en enkele aardappels voor in een ton. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Tanja65 Geplaatst: 31 maart 2024 Geplaatst: 31 maart 2024 Ik heb hier een lawine (oude) rabarberwortels van de composthoop gered en in emmers met aarde gezet. Ze lijken het toch gewoon te doen. Zal ik wat voor je meenemen Jet? Het zijn rode. Het ergste dat kan gebeuren is dat de plant gaat bloeien. 1 Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente *
appelvrouw Geplaatst: 31 maart 2024 Auteur Geplaatst: 31 maart 2024 (aangepast) Ha Tanja, super aardig. Maar doe maar niet, ik ga beter later in het jaar planten! Aan allen: al mijn aanbiedingen zijn ook zonder ruil te verkrijgen ik hoef er niet speciaal iets voor alleen voor de inmaakalcohol. 31 maart 2024 aangepast door appelvrouw Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Arja Geplaatst: 31 maart 2024 Geplaatst: 31 maart 2024 En wil je dan gewoon wat geoogste rabarber? (We blijven proberen 😆) 1 Quote
appelvrouw Geplaatst: 31 maart 2024 Auteur Geplaatst: 31 maart 2024 Wat stengels rabarber sla ik niet af Arja👏👏 1 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Mevrouw Groen Geplaatst: 31 maart 2024 Geplaatst: 31 maart 2024 Als je de weckpotten nog in de aanbieding hebt? We krijgen een (mini)huisje in onze ‘Hof’ en daar zouden een paar potten van een liter goed van pas komen voor thee etc. Breng er graag iets in ruil voor mee voor je, dus roep maar wat dat kan zijn! Quote
appelvrouw Geplaatst: 1 april 2024 Auteur Geplaatst: 1 april 2024 (aangepast) Zeker mag jij weckpotten. « roep maar wat« Heb jij ook een lijstje dan? 1 april 2024 aangepast door appelvrouw Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Ciska Geplaatst: 1 april 2024 Geplaatst: 1 april 2024 Jetje....wat zoek je precies voor in pot. Bloeiers, groente of kruiden? 1 Quote
Goldfish Geplaatst: 1 april 2024 Geplaatst: 1 april 2024 @appelvrouw Voor het lijstje van @Mevrouw Groen mag je mijn lijstje bekijken. Zij is namelijk mijn nieuwe partner in heel veel dingen waaronder tuinieren. 4 Quote
Lia56 Geplaatst: 1 april 2024 Geplaatst: 1 april 2024 Als je nog hebt... graag wat weckpotten van 1 ltr? Quote
appelvrouw Geplaatst: 1 april 2024 Auteur Geplaatst: 1 april 2024 6 uren geleden, Ciska zei: Bloeiers, groente Deze twee voornamelijk, maar wat groente betreft is alles eigenlijk welkom. Ik heb helemaal geen plannen gemaakt behalve voor de pompoenen en zit nog ruim in de verhuizing dus mijn hoofd is er te vol voor. Dus ik laat me lekker verrassen! Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.