Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Appelvrouw 13/4 MTFD


appelvrouw

Aanbevolen berichten

Hoi Ciska idd!

Ik bied daar stekjes van aan in het eerste topic deze foto hoort erbij, de tekst is niet meegekomen zie ik. Zal ik wat stekjes bij je pot met lelietjes der dalen doen? Van alles wat?

 

Ik zag ook eens kleine polletjes bieslook tussen de vetplanten  op een groen dak dat probeerde ik in Frankrijk door er vorig jaar zaad bij te gooien op het groene dak van het hout hok. K kan helaas niet zien of dat wat geworden is🥲

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jet,

Ja graag....bieslook zaadjes wat een goed idee! Hier zaait het zich als een malle uit....zal eens proberen!

 

Ik hen longkruid voor je, penstemon en een geraniumpje voor je...

Kleur van die laatste weet ik niet...laatst een hele tas vol gekregen en opgepot..penstemon is donkerrood/roze...

aangepast door Ciska
Link naar reactie
Delen op andere sites

Geplaatst: (aangepast)

Ooo fijn! Heb je de longkruid niet ooit van mij? Zou lollig zijn😉
Als je toevallig een Dahliaknolletje over heb die ik in een pot kan steken? Gewoon voor de leuk.

 

Gripzakjes aangeboden.. er zitten nog 60/70 in het zakje

image.jpg

aangepast door appelvrouw

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha jet, dat zou zo maar kunnen...het is meeverhuisd en komt nu onder een beukenhaag uit. Daar had ik hem toen tijdelijk neergzet. 

 

Ik neem een dahlia voor je mee...geen idee hoe hoog of welke soort/kleur...dat is verrassing

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Is een al uitgelopen polletje knoflook (in een potje) wat voor je in een van de potten op je terras?

En wij hebben ook nog wat dahlia's, in ieder geval een niet te hoge roodbruine. Interesse, of zitten je potten al vol intussen?

 

EDIT: terwijl ik dit schreef, reageerde jij in mijn lijstje op precies deze 2 planten... We brengen wat mee voor je!

aangepast door Oudholland
  • Like 1

Oudholland

 

Hebban olla vogala nestas hagunnan hinase hic anda thu, wat unbidan we nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, Arja zei:

breng wel wat mee,


O prachtig ze zijn al mooi aan t opkomen! 
Dan zaai ik de zaadjes van Tanja voor de tinctuur en jouw plantjes misschien ook,  maar ook voor de 🙂 👍 

  • Like 1

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...