Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Appelvrouw 13/4 MTFD


appelvrouw

Aanbevolen berichten

Oh. Dat is leuk.
Je wilde wat soorten groenten in potten. Zal ik kijken of een pot peultjes wat wordt? Kan je ze ergens tegen aan laten groeien? Het zijn hoge.

Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Ciska lief dat je ernaar vraagt. Eerlijk gezegd heb ik het plan een beetje opgegeven, het stukje tuin waar ik dat wilde doen krijg ik nooit schoon voor deze zomer. Ik doe wel een paar planten in potten..die als je iets hebt een potje van het een of ander is het welkom. Tomaten heb ik al en ook al een paprika en enkele aardappels voor in een ton. 

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hier een lawine (oude) rabarberwortels van de composthoop gered en in emmers met aarde gezet. Ze lijken het toch gewoon te doen. Zal ik wat voor je meenemen Jet? Het zijn rode. Het ergste dat kan gebeuren is dat de plant gaat bloeien. 

  • Like 1

* er komt altijd weer een nieuwe lente *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geplaatst: (aangepast)

Ha Tanja, super aardig. Maar doe maar niet,  ik ga beter later in het jaar planten!

 

Aan allen: al mijn aanbiedingen zijn ook zonder ruil te verkrijgen ik hoef er niet speciaal iets voor alleen voor de inmaakalcohol.

aangepast door appelvrouw

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je de weckpotten nog in de aanbieding hebt?

We krijgen een (mini)huisje in onze ‘Hof’ en daar zouden een paar potten van een liter goed van pas komen voor thee etc.

Breng er graag iets in ruil voor mee voor je, dus roep maar wat dat kan zijn!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, Ciska zei:

Bloeiers, groente


Deze twee voornamelijk, maar wat groente betreft is alles eigenlijk welkom. Ik heb helemaal geen plannen gemaakt behalve voor de pompoenen en zit nog ruim in de verhuizing dus mijn hoofd is er te vol voor. Dus ik laat me lekker verrassen! 

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...