Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

OK, mijn aanbod...

Ik heb nog kleine plantjes

ananaskers

1 of 2 plantjes Indische aubergine (april gezaaid) Ravayya F1

kamille plantjes

goudsbloem zaailingen

Verder van zaad dat vanaf half mei nog gezaaid kan worden

- Salie, witte Californische (indiaanse, voor het uitroken)

- Basilicum, Green Ruffles (omdat ie lekker is)

- Zuring, breedbladig

- Pastinaak Guernsey

- Schorseneer, Reuzen Nietschieters

- Palmkool, Nero di Toscane

- Paksoi, mini, Hok Du

- Bindsla, Deer Tongue Red

- Bindsla, Paris White (zelfsluitend)

- Bindsla, Little Leprechaun

Eigenlijk heb ik natuurlijk meer zaad, maar ik ga geen lijst van een meter maken, vooral niet als er veel algemeen spul tussen zit. Maar dat betekent niet dat ik niet zaad kan missen van andere groentes...

Ik heb nog diverse courgette soorten enzo. Dit weekend heb ik al wat gele courgettes gezaaid voor de ruil-actie (Jorieke en Greetje, geloof ik)

Ik heb sowieso de courgette Black Beauty teveel gezaaid...

- black beauty (zaailing of zaad)

- gele courgette Gold Rush

- Partenon

- Mini-pak (met lichte streepjes in de lengte)

- Tondo chiaro di Nizza (rond)

aangepast door Gast
Geplaatst:

1 of 2 plantjes Indische aubergine (april gezaaid) Ravayya F1

- Salie, witte Californische (indiaanse, voor het uitroken)

Heb hier wel belangstelling voor,ruilen misschien even kijken op thea gaat naar zelhem of misschien voor salemonszegel ,tayberry,appelbes???

http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.

Geplaatst:

Ik zou graag wat camilleplantjes en een paar zaadjes van palmkool willen.

Denk je dat de palmkool volgend jaar ook nog wil kiemen? Ik vind het zo'n mooie planten (stond op mijn wensenlijst).

Zaait de camille zich zelf uit?

Groetjes, Birgit (Soil Food Web Consultant) Meer weten over het microscopische bodemleven? https://rijkebodem.eu

Geplaatst:
Geen idee, meid. Maar op deze manier komt het weer goed dat die zaadsturing van vorig jaar even stuurloos raakte... ha, ha...

Dat was geen probleem toch? In ieder geval bedankt!

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Butternut pompoen-verbastering is net opgekomen uit 2de zaaisel. De zaadjes waren afkomstig uit een pompoen van de bio-boer. Deze pompoenen moet je niet te lang laten hangen, dan worden ze minder lekker. De vruchten die ik vorig jaar kreeg van het zelfde zaad waren trouwens niet meer te vermeerderen. Hebben? - Heb je trouwens nog een andere pompoen staan voor de bevruchting?

Broccoli heb ik zelf. Of wou je er 2 hebben?

Groetjes, Birgit (Soil Food Web Consultant) Meer weten over het microscopische bodemleven? https://rijkebodem.eu

Geplaatst:
Jasmin, wat wil je terug voor de gele courgette?

Weet ik het... ha, ha... ik rommel maar wat aan... roep hier en daar dat ik iets leuk vind, roep hier en daar iets wat ik in de aanbieding heb....

[inmiddels even de potjes gechecked: nog niks opgekomen.... hmmm... ik neem wel zaad mee voor de zekerheid, ik heb toch zat... ]

Heb je nog iets waar een bloem aankomt, en op balkon kan??

Geplaatst:
O ja, Jet, gisteren dacht ik nog aan jou... in mijn tuin groeit de kamille inmiddels als ruig onkruid, en ik trek steeds pollen weg.... wil jij ook wat kamille planten??

heb je nog wat kamille ?? lijkt bij mij niet op te komen......ik zou er erg blij mee zijn

op pagina 5 staat wat ik nog over heb

kijk eens op mijn site www.jamenzo.nl

Geplaatst:
O ja, Jet, gisteren dacht ik nog aan jou... in mijn tuin groeit de kamille inmiddels als ruig onkruid, en ik trek steeds pollen weg.... wil jij ook wat kamille planten??

heb je nog wat kamille ?? lijkt bij mij niet op te komen......ik zou er erg blij mee zijn

op pagina 5 staat wat ik nog over heb

Ik moet het nog ophalen uit m'n tuintje. Ook wat goudsbloemplantjes erbij?? Groei ook als onkruid bij mij... ha, ha...

Geplaatst:

Heb je nog iets waar een bloem aankomt, en op balkon kan??

Eh nee helaas. Wil je nog ergens zaad van, dan kan ik kijken of ik wat voor je heb.

Ik heb wel een zaailing van een trachicarpus fortunei.......... 3cm inmiddels kan ook op het balkon.

• Nieuwe aanmaken...