Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Jasmin krijgt een lift, neemt kleine dingen mee

jasmin

Recommended Posts

Ik krijg een lift naar Zelhem, dus we moeten de achterbak met zijn vieren delen. Ik kan geen omvangrijke dingen meenemen.

Ik heb dit jaar geen speciale dingen gezaaid, en ik heb ook niet het gevoel dat ik speciale dingen in de aanbieding heb.

Echter... ik was wel van plan zelfgemaakte zepen mee te nemen, en eventueel eigengemaakte crèmes enzo...

Volgens mij had Appelvrouw interesse.

Ik maak een beetje overvette zepen, omdat ikzelf last heb van droge, geïrriteerde huid, maar ja, dat is ook de meerwaarde van het zelf maken: op maat naar wens...

Van mijn eigen zeepjes heb ik dus nooit last van trekkende huid na afloop.

Als ik nog calendulazalf heb, neem ik die ook mee.

Nou Jasmin, dat vind ik best wel speciaal hoor. Niemand anders neemt zepen of zalfjes mee.

En ik wil wel een zeepje van je proberen. Dat wil zeggen, voor mijn vriend. Want die heeft ook een droge huid.

Good things come in small packages

Ik ben inderdaad geïnteresseerd Jasmin! Vooral omdat ik het zelf wil gaan proberen later dit jaar..en ik het resultaat graag wil ruiken, voelen zien.

Ik kan alleen nog maar kleine dingen terugruilen..mijn plek bij Geedee en Margareth in de auto is al erg vol.. Ben je geïnteresseerd in een strookje anti-slakken bloemen?

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

• 2 weeks later...
Ik krijg een lift naar Zelhem, dus we moeten de achterbak met zijn vieren delen. Ik kan geen omvangrijke dingen meenemen.

Ik heb dit jaar geen speciale dingen gezaaid, en ik heb ook niet het gevoel dat ik speciale dingen in de aanbieding heb.

Echter... ik was wel van plan zelfgemaakte zepen mee te nemen, en eventueel eigengemaakte crèmes enzo...

Volgens mij had Appelvrouw interesse.

Ik maak een beetje overvette zepen, omdat ikzelf last heb van droge, geïrriteerde huid, maar ja, dat is ook de meerwaarde van het zelf maken: op maat naar wens...

Van mijn eigen zeepjes heb ik dus nooit last van trekkende huid na afloop.

Als ik nog calendulazalf heb, neem ik die ook mee.

ruilen voor Yacon plant?

http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.

Jasmin ik heb een minihazelnootboompje voor je..ik vond een plantje in de moestuin.Hij is zo klein dat hij nog ik een koffiebekertje past..

Hij gaat morgen mee daar geedee!

Hoe lang tussen NU en Notentaart????

Hardstikke leuk, Jet... Hij gaat een mooi plekje krijgen bij de kruisbessen (even checken of het niet een verkeerde combi is..)

Ergens in mei zal ik een lijstje hebben van dingen die ik in de aanbieding ga hebben. Veel te ingewikkeld voor mijn kleine brein om dat maanden van tevoren al uitgedacht te hebben.

Dan weet ik precies waar ik zaailingen van teveel heb overgehouden... of ik nog ruimte in mijn tuin heb voor iets extra's... dat soort zaken....

Twee weken voor aanvang kan ik het nog geestelijk aan...

• 2 weeks later...
  • Create New...