jenn90 Posted April 4, 2012 Share Posted April 4, 2012 Vandaag heb ik 2 mooie koolrabi van de markt gekocht en mijn idee is om van het weekend een soep te maken van de koolrabi. Ik heb op het forum gezocht en 1 recept gevonden met champignons en melk. Wie weet er nog meer recepten? Groetjes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bonnie f Posted April 4, 2012 Share Posted April 4, 2012 Hmm, ik zou er wel wat pit aan toevoegen. Geen balletjes maar wat uitgebakken spekjes. Kruiden met wat chilipoeder. En voor het serveren wat flinterdun gesneden bosui. En dan dat recept aanhouden als basis. Maar dat is mijn smaak. Quote Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?” Link to comment Share on other sites More sharing options...
jenn90 Posted April 4, 2012 Author Share Posted April 4, 2012 Dat klinkt ook goed, spekjes zullen het niet worden die zijn hier niet zo geliefd maar met chilipoeder is zeker een goed idee en bosui ook thanks Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bonnie f Posted April 4, 2012 Share Posted April 4, 2012 Misschien zijn stukjes gerookte kip ook wel erg lekker. Maar vegatarisch houden kan natuurlijk ook goed. Quote Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?” Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted April 4, 2012 Share Posted April 4, 2012 (willen jullie op 'antwoord' klikken als jullie antwoord willen geven? En niet op 'quote'? Thanks! ) Quote Veldvee-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts