Nieuw Posted February 19, 2024 Share Posted February 19, 2024 Kreeg een lavendel zaden van iemand maar op achterzijde staat dat rond februari zaai periode is en met deze regen dagen kan de zaden gaan rotten, moet ik later zaaien of nu al thuis mee beginnen of moest ik thuis eerder mee zijn? Met fruitzaden mag volgens opgegeven maand meteen thuis voorgezaaid worden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Veldjesgraaf Posted February 19, 2024 Share Posted February 19, 2024 Lavendel kun je van mid februari tot april voorzaaien onder glas, of in huis. In de koude grond zaaien kan pas vanaf april. Wat je nu zaait gaat pas volgend jaar bloeien! 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nieuw Posted February 19, 2024 Author Share Posted February 19, 2024 @Veldjesgraafweer iets geleerd zelfs heel belangrijk is het. Dank je wel! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MSDG Posted February 21, 2024 Share Posted February 21, 2024 Snap niet waarom dit in de sectie fruit en noten staat, lavendel is een kruid. Je opmerking over fruitzaden kan ik niet plaatsen, is dat ook een vraag of gewoon een willekeurige opmerking? Quote Volg ons op instagram: https://www.instagram.com/huizersemoestuin/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nieuw Posted February 21, 2024 Author Share Posted February 21, 2024 Had ik wel geplaatst maar wordt minder dan hier gekeken en dit onderwerp gaat ook wel over de fruitzaden of het zelfde was. Van mij mag het verplaatst worden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts