Geplaatst: 18 april 201213 j Hoe gaan de mama's, hebben ze al extra veel stro voor een nest ?(ik heb goed gevoel en voorspel vanacht geboorte ) Players only love you when they're playing.
Geplaatst: 18 april 201213 j Auteur Nog steeds niets! Verdorie We willen biggen! Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 18 april 201213 j Vannacht, morgen heb je ik weet niet hoeveel varkens Players only love you when they're playing.
Geplaatst: 18 april 201213 j Auteur We kunnen er weddenschappen om gaan houden. Wanneer, hoeveel, etc. Ben net nog even wezen kijken, en bonte big (bij gebrek aan naam...) kon amper overeind komen om te eten. Ze heeft al flinke 'uiers', en er puilt al wat uit aan de achterkant. Maar dat is nou al een tijdje..Zwarte varken is gewoon algeheel dik, nog niet echt hangende uiers. Maar ze is sowieso wat groter en breder dan bonte, dus misschien draagt ze meer naar binnen Ze hebben nu beide hun eigen hok, met biggenbeschermers langs de zijkanten. En ze slapen VEEL. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 18 april 201213 j Een weddeschapje, leuk! ik denk dat er biggen geboren gaan worden:in de nacht van 20 op 21 april om 01:00 To plant a garden is to believe in tomorrow.
Geplaatst: 18 april 201213 j Mmm Jorieke kennende gaat tijd niet lukken bij weddeschap die slaapt heerlijk vanacht hoor ,maar ik denk dus vandaag op morgen nacht 18 op 19 april, en ik gok (bont varken) 8 en (zwart varken) 11 biggetjes totaal maar liefst 19 stuks !!!!!!!! Players only love you when they're playing.
Geplaatst: 18 april 201213 j Ik heb ZÓÓÓ weinig verstand van varkens... Maar vooruit Beide 8 biggen (gewoon, omdat het kán ) Morgen de bonte, as. zondag de zwarte! Wat zetten we in??? Ik zeg... een lekker varkenshaasje (of een potje bier ) Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
Geplaatst: 18 april 201213 j Winnende persoon mag gratis met biggen op foto tijdens moestuindag,de rest van de bezoekers tegen betaling van een 1 euro, want zo'n groot gezin met 19 kinderen kost veel geld Players only love you when they're playing.
Geplaatst: 19 april 201213 j Vandaag het ene, morgen het andere varken..8 & 7 stuks We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 19 april 201213 j Auteur Vandaag nog niets. En inderdaad Hans: als ze 's nachts komen, merken wij niet hoelaat Liefst zijn we er natuurlijk bij, we checken zo ongeveer elk uur. "nog geen biggen?" "nee, nog niets " Houd jullie op de hoogte! Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 19 april 201213 j kun je geen webcam in het hok zetten ? kunnen we allemaal mee kijken ....
Geplaatst: 19 april 201213 j He ik dacht echt geboorte nieuws vanochtend, nouja ze komen vanzelf.heb je wel onder het stro gekeken Players only love you when they're playing.
Geplaatst: 19 april 201213 j Die wachten op het weekend....zaterdag-ochtend heb je een big of 14 erbij
Geplaatst: 20 april 201213 j Auteur Sorry, nog steeds niets! Ik zie ze wel bewegen, daar in dat varken Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 20 april 201213 j Sorry, nog steeds niets! Ik zie ze wel bewegen, daar in dat varken is het al zo erg met je gestelt ... zijn er trouwens geen voortekeningen als een varken moet bevallen .?
Geplaatst: 20 april 201213 j Auteur Ja, en die heeft het bonte varken nou al een week of 2 voor mijn gevoel. Dikke buik, uiers, uitpuiling aan de achterkant (sorry ) en veeeeel slapen. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 20 april 201213 j Nee hoor, vannacht gaat het gebeuren! To plant a garden is to believe in tomorrow.
Geplaatst: 20 april 201213 j Auteur Zou zo maar kunnen, nu is er nog niets aan de hand iig. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 20 april 201213 j Elke x dat je hier schrijft denk ik daar zijn ze Players only love you when they're playing.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.