Cactusje Geplaatst: 26 februari 2024 Geplaatst: 26 februari 2024 Beste welke soorten van appel raden jullie aan om te plaatsen?mag kruisbestuiving zijn gaat over 4 bomen Quote
Wortel Geplaatst: 26 februari 2024 Geplaatst: 26 februari 2024 Dat is nogal een breede vraag, op wat voor grond komen ze te staan? Handappels, moesappels, sap appels en ten slotte nog smaak... Quote
bonnie f Geplaatst: 27 februari 2024 Geplaatst: 27 februari 2024 En bedenk hoe hoog ze mogen worden. Hoog, half of laagstam dus.Ik heb een stuk of 5 a 6 soorten. 1 moes en de rest hand. Ik heb ook gekeken naar een variatie van vroege en late appels en de bewaarbaarheid. En tenslotte moest het geheel ook nog een goed zitten qua kruisbestuiving. Ik vond het een heel gepuzzel. Oh. Bij een fruitbomenkweker zijn bomen niet duurder dan bij bijvoorbeeld de Welkoop. Wel veel meer keuze en informatie. Quote Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
tielse flipje Geplaatst: 27 februari 2024 Geplaatst: 27 februari 2024 En de kweker kweekt de boompjes op jouw grond, kent de soorten die het het op deze grond goed doen en heeft soorten die resistent zijn tegen ziektes. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.