Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb deze hortensia maar mijn bladeren zijn zacht behaard.Kom er niet uit of het deze is.Heb wel deze scherm bloemen zacht lila.Hoe maak je deze thee??

http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.

Geplaatst:

Ik zou wel zeker willen weten dat je juiste soort hebt, je maakt de thee van de bladeren die je eerst droogt.

Players only love you when they're playing.

Geplaatst:

Net even op MSN gesproken met een Hortensia kweker (Hovaria is zn bedrijf)

Die had hem niet.. maar die wist me wel een ander adresje te geven.. Misschien niet zo'n goedkoop plantje, maar je kan hem zo bestellen als je wilt:

http://www.esveld.nl/zoeken.php?zoekterm=Oamacha&pagina=1&product=planten

Edit: Hmm, hij noemt het juist een koopje.. Achja, ik heb geen verstand van al die prijzen

Geplaatst:

Bedankt Dennis, mischien lukt het Roger van Bastin om planten van deze thee-hortensia

bij een lopende bestelling te doen voor ons

• 3 weeks later...
Geplaatst:

Tot nu nog niet gelukt, maar gaat er mischien iemand nog naar Esveld in Boskoop die ook naar de moestuindag gaat ?

Geplaatst:

hmm Boskoop is mijn geboorteplaats... en Esveld ligt aan de straat waar mijn vader geboren is...

ALS ik in de buurt ben, voor de moestuindag, ga ik er zeker even voor jullie langs... (Mijn ouders wonen in Woerden)

Geplaatst:

Zou super zijn Margareth, ze rekenen namelijk 12,50 bezorgkosten en op twee planten net te gek eigenlijk,

de plant zelf is 6,50 wat een heel redelijke prijs is.

Geplaatst:
Grappig, dan heb je hier vlak bij gewoond

Mijn vader is op t Rijneveld geboren, mijn tante woont er nog! Ikzelf ben op de Ridderbuurt geboren, langs de Gouwe

Geplaatst:
hmm Boskoop is mijn geboorteplaats... en Esveld ligt aan de straat waar mijn vader geboren is...

ALS ik in de buurt ben, voor de moestuindag, ga ik er zeker even voor jullie langs... (Mijn ouders wonen in Woerden)

zou je dan heel misschien ook eentje voor mij kunnen meenemen?

Geplaatst:

Zijn er nog maar twee, lijkt wel of deze plant nog amper gekweekt wordt overal op.

Geplaatst:

Ben ik wel nieuwschierig naar het lijkt of de plant even gekweekt is,

en plots niet meer, teweinig vraag mischien ?

Geplaatst:

Eva als een van ons ze heeft, moeten we maar proberen te stekken, voor andere liefhebbers.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...