Jump to content

Featured Replies

dat is pas een aparte soort! jullie vinden altijd de gekste soorten ....

Grappig dat er een drinkbare hortensia is! ben benieuwd.

Ik heb deze hortensia maar mijn bladeren zijn zacht behaard.Kom er niet uit of het deze is.Heb wel deze scherm bloemen zacht lila.Hoe maak je deze thee??

http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.

Ik zou wel zeker willen weten dat je juiste soort hebt, je maakt de thee van de bladeren die je eerst droogt.

Players only love you when they're playing.

Komt iemand weleens bij de volgende kwekerij Arborealis in Wilhelminaoord ?

Ja. Zeker een bezoek waard. Ze staan ook op de div. beurzen en nemen wel eens wat voor je mee.

Bedankt Dennis, mischien lukt het Roger van Bastin om planten van deze thee-hortensia

bij een lopende bestelling te doen voor ons

• 3 weeks later...

Tot nu nog niet gelukt, maar gaat er mischien iemand nog naar Esveld in Boskoop die ook naar de moestuindag gaat ?

hmm Boskoop is mijn geboorteplaats... en Esveld ligt aan de straat waar mijn vader geboren is...

ALS ik in de buurt ben, voor de moestuindag, ga ik er zeker even voor jullie langs... (Mijn ouders wonen in Woerden)

Zou super zijn Margareth, ze rekenen namelijk 12,50 bezorgkosten en op twee planten net te gek eigenlijk,

de plant zelf is 6,50 wat een heel redelijke prijs is.

Grappig, dan heb je hier vlak bij gewoond

Mijn vader is op t Rijneveld geboren, mijn tante woont er nog! Ikzelf ben op de Ridderbuurt geboren, langs de Gouwe

hmm Boskoop is mijn geboorteplaats... en Esveld ligt aan de straat waar mijn vader geboren is...

ALS ik in de buurt ben, voor de moestuindag, ga ik er zeker even voor jullie langs... (Mijn ouders wonen in Woerden)

zou je dan heel misschien ook eentje voor mij kunnen meenemen?

Zijn er nog maar twee, lijkt wel of deze plant nog amper gekweekt wordt overal op.

Ben ik wel nieuwschierig naar het lijkt of de plant even gekweekt is,

en plots niet meer, teweinig vraag mischien ?

sjips...hebben ze er nog maar 2?!!

als jij er eentje vind Frank, geef maar snel een gil dan!

als ie ergens nog te vinden is neem ik m voor jou ook mee Eva...

Eva als een van ons ze heeft, moeten we maar proberen te stekken, voor andere liefhebbers.