Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Gezocht: Hydrangea serrata var. Oamacha (theehortensia)

Recommended Posts

Net even op MSN gesproken met een Hortensia kweker (Hovaria is zn bedrijf)

Die had hem niet.. maar die wist me wel een ander adresje te geven.. Misschien niet zo'n goedkoop plantje, maar je kan hem zo bestellen als je wilt:

http://www.esveld.nl/zoeken.php?zoekterm=Oamacha&pagina=1&product=planten

Edit: Hmm, hij noemt het juist een koopje.. Achja, ik heb geen verstand van al die prijzen

• 3 weeks later...

hmm Boskoop is mijn geboorteplaats... en Esveld ligt aan de straat waar mijn vader geboren is...

ALS ik in de buurt ben, voor de moestuindag, ga ik er zeker even voor jullie langs... (Mijn ouders wonen in Woerden)

Zou super zijn Margareth, ze rekenen namelijk 12,50 bezorgkosten en op twee planten net te gek eigenlijk,

de plant zelf is 6,50 wat een heel redelijke prijs is.

Players only love you when they're playing.

hmm Boskoop is mijn geboorteplaats... en Esveld ligt aan de straat waar mijn vader geboren is...

ALS ik in de buurt ben, voor de moestuindag, ga ik er zeker even voor jullie langs... (Mijn ouders wonen in Woerden)

zou je dan heel misschien ook eentje voor mij kunnen meenemen?

Ik ben even bij de kweker langs geweest. En die is gestopt met telen; er was geen markt voor want de thee is "niet te zuipen ".

Waar je hem wel kunt kopen, vrij duur, dat wel, is bij Bulk http://bulk-boskoop.nl/downloads/bulk-catalogus-07-08.pdf

Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube