Geplaatst: 11 april 201213 j Auteur Het gaat al een tijdje niet meer over uien Kan ik de titel ergens aanpassen?
Geplaatst: 11 april 201213 j Misschien heb je hier ook nog wat aan, met name voor het verplanten van je zaailingen:https://www.moestuinforum.nl/hoe-uien-voorzaaien-t4772.html#p87095In een zaaibak voorzaaien kan natuurlijk ook. Dat hoeft nu in april niet meer in de tunnel tenzij het gaat vriezen. Temperatuur is belangrijk zo'n 10-15 graden, na opkomst buiten de kas zetten als het daar boven de 15 graden is. Laat de grond ook zeker niet uitdrogen. De voorgezaaide uien plant je uit als ze ongeveer 10-15 cm hoog zijn en als het weer dat toelaat. Wel goed afharden. -edit- net thuis nog even voor je gekeken: "de gekiemde zaadjes/plantjes uitpoten als ze 1 cm groot zijn en nog licht gebogen zijn (joy larkcom - grow your own vegetables)"Laten we verder ontopic blijven bij je uienvraag. Voor andere vragen kun je het beste eerst even zoeken op het forum of via google. Een goed boek kan je ook goed op weg helpen
Geplaatst: 11 april 201213 j Je kunt voor nieuwe vragen, nieuwe topics aanmaken. Op die manier blijft het overzichtelijk, en kunnen eventuele antwoorders goed zien wat er van ze wordt verwacht En, ook niet onbelangrijk, kunnen andere leden snel en makkelijk antwoord vinden als ze een zelfde soort vraag hebben. Idd, zoals Jorg zegt: google en een goed moestuinboek zijn ook erg handig. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 11 april 201213 j Auteur allen bedankt voor de antwoorden, ik weet wat ik weten wil en zal idd andere topics aanmaken als ik verder nog vragen heb
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.