Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Boerenwormkruid.. Hoe kom ik hier aan?


Vlinderx

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik ben op zoek naar Boerenwormkruid. Ik heb ooit eerder een bericht hierover geplaatst maar degene bij wie ik kon aankloppen reageert niet meer..

 

Is er iemand die mij hiervan kan voorzien? Zaadjes vind ik ook prima.

 

Vast bedankt!!

Don't dream your life. Live your dreams..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt!!

 

Ik was al bij de Welkoop geweest maar die keken me vreemd aan. En bij mijn zaadleverancier (Oranjeband) verkopen ze het ook niet..

 

Weet iemand of Boerenwormkruid zich snel verspreidt?? En hoe kan dit kruid het beste tot zijn recht komen?

Ik was van plan om een insectenhotel op te hangen op de schutting. Daaronder wil ik eventueel Boerenwormkruid plaatsen. Of is dit niet verstandig?? Er zit ongeveer anderhalve meter hoogte tussen.

 

 

Groetjes,

Don't dream your life. Live your dreams..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Boerenwormkruid: wegberm

 

In normale tuingrond wordt de plant erg slap en valt om.

Je kunt haar in een ingegraven container zetten, opgevuld met bouwzand.

Tenminste, als je het om de bloemen te doen is.

 

Er bestaan twee tuinvormen, beide op hun blad geselecteerd. 'Moskrul' en een geelbladige variant hiervan. De namen moet ik je even onthouden.

Link naar reactie
Delen op andere sites