Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hi Franks,

Ik zat wat te neuzen op je site. Dit hele reclame gedoe is toch omdat jullie door NL en België versturen. Als je op de boodschappenmand klinkt staat er dat jullie alleen nog in Noord-Holland en Utrecht versturen.

Maar inmiddels doe ik toch ook maar mee met de wedstrijd meeste loten verdienen. Hoop dat ik nog even tijd heb want ik loop achter zo te zien

Jooze

Ik hou een blog bij zie; http://www.mijnmooiemoestuin.blogspot.com

Geplaatst:
Hi Franks,

Ik zat wat te neuzen op je site. Dit hele reclame gedoe is toch omdat jullie door NL en België versturen. Als je op de boodschappenmand klinkt staat er dat jullie alleen nog in Noord-Holland en Utrecht versturen.

Maar inmiddels doe ik toch ook maar mee met de wedstrijd meeste loten verdienen. Hoop dat ik nog even tijd heb want ik loop achter zo te zien

Zuid-Holland en Utrecht bezorgen wij, we versturen in heel NL en belgie

Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube

Geplaatst:

Oke, toch ffkes verkeerd gelezen.

Wat betreft de loten heb er nu toch een stuk of 25 dus doe ik in ieder geval mee. Ieder lot telt. Kom maar op met die trekking (ook veel beter voor de rest kunnen ze zich weer wat bezig houden met andere dingen )

Jooze

Ik hou een blog bij zie; http://www.mijnmooiemoestuin.blogspot.com

Geplaatst:

Kan je ook zien Frank wie allemaal stemmen volgens mij zit er iemand gigantisch op zichzelf te drukken

Players only love you when they're playing.

Geplaatst:

Hoehoe, hiero! (paar butdagen achter de rug, zelfs typen doet zeer, maar ben weer redelijk boven jan!)

Even a broken clock is right twice a day

Geplaatst:
Meen je dat heeft iemand er 500?Hoe komt die aan zoveel?

Ik had je al gezegd dat ik niet zou vertellen hoe!! Nog 2 dagen Sjimmie en met deze 'truc' kom ik dik over de 1000 loten heen!

Geplaatst:
Pb even anders.
, jij aapt alles na, amme nooit nie!

Geplaatst:
Tis gewoon kindermishandeling hier

Niets meer en niets minder

Geplaatst:

Een bekentenis, ik ga nu op forum opzoek naar een moestuinierende advocaat mischien ken die er wat mee.

Players only love you when they're playing.

Geplaatst: (aangepast)

Precies, wordt je al zenuwachtig Sjimmyboy?!

aangepast door Gast

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...