aardbeijim Geplaatst: 28 februari 2011 Geplaatst: 28 februari 2011 Dat kan iedereen veranderen he.En jou kennende ik vertrouw je niet. Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.
dennislp Geplaatst: 28 februari 2011 Geplaatst: 28 februari 2011 YES! BIJNA VOLDOENDE LOTEN OM EEN RUIMTESCHIP TE WINNEN! > Planten kopen? Doe het bewust!
jasmin Geplaatst: 28 februari 2011 Geplaatst: 28 februari 2011 YES! BIJNA VOLDOENDE LOTEN OM EEN RUIMTESCHIP TE WINNEN! LOL!! Mag ik dan als je wint een rondje meevliegen??? http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
Jooze Geplaatst: 1 maart 2011 Geplaatst: 1 maart 2011 Hi Franks, Ik zat wat te neuzen op je site. Dit hele reclame gedoe is toch omdat jullie door NL en België versturen. Als je op de boodschappenmand klinkt staat er dat jullie alleen nog in Noord-Holland en Utrecht versturen. Maar inmiddels doe ik toch ook maar mee met de wedstrijd meeste loten verdienen. Hoop dat ik nog even tijd heb want ik loop achter zo te zien Jooze Ik hou een blog bij zie; http://www.mijnmooiemoestuin.blogspot.com
aardbeijim Geplaatst: 1 maart 2011 Geplaatst: 1 maart 2011 Neen,want 5 maart is al de trekking. Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.
Frank Houweling Geplaatst: 1 maart 2011 Auteur Geplaatst: 1 maart 2011 Hi Franks, Ik zat wat te neuzen op je site. Dit hele reclame gedoe is toch omdat jullie door NL en België versturen. Als je op de boodschappenmand klinkt staat er dat jullie alleen nog in Noord-Holland en Utrecht versturen. Maar inmiddels doe ik toch ook maar mee met de wedstrijd meeste loten verdienen. Hoop dat ik nog even tijd heb want ik loop achter zo te zien Zuid-Holland en Utrecht bezorgen wij, we versturen in heel NL en belgie Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
Jooze Geplaatst: 2 maart 2011 Geplaatst: 2 maart 2011 Oke, toch ffkes verkeerd gelezen.Wat betreft de loten heb er nu toch een stuk of 25 dus doe ik in ieder geval mee. Ieder lot telt. Kom maar op met die trekking (ook veel beter voor de rest kunnen ze zich weer wat bezig houden met andere dingen ) Jooze Ik hou een blog bij zie; http://www.mijnmooiemoestuin.blogspot.com
dennislp Geplaatst: 2 maart 2011 Geplaatst: 2 maart 2011 Na 5 maart kunnen we eindelijk weer is verder met ons huiswerk, he Jim! > Planten kopen? Doe het bewust!
aardbeijim Geplaatst: 2 maart 2011 Geplaatst: 2 maart 2011 Kan ik zo ook hoor.Ik doe het meeste in het weekend(dus proberen meet loten te krijgen). Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.
Frank Houweling Geplaatst: 2 maart 2011 Auteur Geplaatst: 2 maart 2011 Dan maar weer een tussenstand: Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
aardbeijim Geplaatst: 2 maart 2011 Geplaatst: 2 maart 2011 Meen je dat heeft iemand er 500?Hoe komt die aan zoveel? Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.
hansm Geplaatst: 2 maart 2011 Geplaatst: 2 maart 2011 Kan je ook zien Frank wie allemaal stemmen volgens mij zit er iemand gigantisch op zichzelf te drukken Players only love you when they're playing.
dennislp Geplaatst: 2 maart 2011 Geplaatst: 2 maart 2011 idd, die gebruikt denk flink wat proxy's ofzo Of werken frank en koert duister samen? > Planten kopen? Doe het bewust!
hansm Geplaatst: 2 maart 2011 Geplaatst: 2 maart 2011 Waar is Koert eigenlijk ?? Players only love you when they're playing.
Koert Geplaatst: 2 maart 2011 Geplaatst: 2 maart 2011 Hoehoe, hiero! (paar butdagen achter de rug, zelfs typen doet zeer, maar ben weer redelijk boven jan!) Even a broken clock is right twice a day
Koert Geplaatst: 2 maart 2011 Geplaatst: 2 maart 2011 Meen je dat heeft iemand er 500?Hoe komt die aan zoveel?Ik had je al gezegd dat ik niet zou vertellen hoe!! Nog 2 dagen Sjimmie en met deze 'truc' kom ik dik over de 1000 loten heen! Even a broken clock is right twice a day
hansm Geplaatst: 2 maart 2011 Geplaatst: 2 maart 2011 Joejoe ik zie het je bent er weer. Players only love you when they're playing.
aardbeijim Geplaatst: 2 maart 2011 Geplaatst: 2 maart 2011 Zeg je na 5 maart wat de truc was.Pb even anders. Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.
Koert Geplaatst: 2 maart 2011 Geplaatst: 2 maart 2011 Pb even anders. , jij aapt alles na, amme nooit nie! Even a broken clock is right twice a day
aardbeijim Geplaatst: 2 maart 2011 Geplaatst: 2 maart 2011 Mag ik het nooit weten? Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.
hansm Geplaatst: 2 maart 2011 Geplaatst: 2 maart 2011 Tis gewoon kindermishandeling hier Players only love you when they're playing.
Koert Geplaatst: 2 maart 2011 Geplaatst: 2 maart 2011 Tis gewoon kindermishandeling hier Niets meer en niets minder Even a broken clock is right twice a day
hansm Geplaatst: 2 maart 2011 Geplaatst: 2 maart 2011 Een bekentenis, ik ga nu op forum opzoek naar een moestuinierende advocaat mischien ken die er wat mee. Players only love you when they're playing.
dennislp Geplaatst: 4 maart 2011 Geplaatst: 4 maart 2011 nog heel even... > Planten kopen? Doe het bewust!
Koert Geplaatst: 4 maart 2011 Geplaatst: 4 maart 2011 (aangepast) Precies, wordt je al zenuwachtig Sjimmyboy?! 4 maart 2011 aangepast door Gast Even a broken clock is right twice a day
Aanbevolen berichten