Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Moestuin aangeboden in (Biesland) Maastricht

Featured Replies

Geplaatst:

Hallo volkstuin/moestuinzoeker ,

Wij zijn sinds kort verhuisd naar de Cannerweg en bij ons huis hoort een losstaand stukje grond dat je heel goed als moestuin/volkstuin zou kunnen gebruiken. Het landje ligt aan het Theresiapad.

Wijzelf hebben momenteel geen tijd om met het landje iets te doen en zoeken dus iemand om (bv de komende 5 jaar) het in bruikleen te hebben. Dit in ruil voor af en toe wat lekkers uit de tuin.

Mocht u interesse hebben, neem dan contact op via het forum en misschien kunt u dan eerst eens komen kijken!!!

Met vriendelijke groet,

Léonie

• 2 jaar later...
Geplaatst:

Hallo Leonie

Misschien wat laat, maar ik ben zojuist lid geworden van de site Moestuin, en zie nu pas je berichtje.

Mijn vriend en ik zijn sinds een jaar beginnend imker en zoeken een stukje grond als moestuin/ bijenstandplaats.

Dus de vraag aan jou.. ... is dat stukje grond er nog? Zou wel een wonder zijn lijkt me...op zo'n prachtige plek.

Ow ja, we wonen zelf op de Kalfstraat (zijstraat van de Mergelweg), dus het is loopafstand van ons huis.

Groet

Marleen

Geplaatst:

Marleen, deze gebruiker is de dag na de vraag al niet meer op het forum gezien. Ik denk dat je lang kan wachten op een reactie.

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl

Geplaatst:

Aangezien het op loopafstand is van bij jou.thuis kan je beter even langsgaan lijkt me. Kom je er vanzelf wel achter of ee nog een tuin beschikbaar is

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.