Missmass Geplaatst: 14 april 2012 Geplaatst: 14 april 2012 Laatst een patio pruimenboompje gekocht (zelfbestuivend, ras weet ik niet meer) en deze loopt nu mooi uit. Alleen maakt hij geen bloesem aan, slechts nieuwe blaadjes. Wil dat nu zeggen dat ik dit jaar geen vruchten kan verwachten? Quote Gardening is cheaper than therapy. And you get tomatoes!
blije bakkus Geplaatst: 14 april 2012 Geplaatst: 14 april 2012 Inderdaad, uw veronderstelling is juist. Quote
Frank Houweling Geplaatst: 14 april 2012 Geplaatst: 14 april 2012 Dat klopt. Is nog jong, hopen dat het volgend jaar wel wat geeft Quote Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
Missmass Geplaatst: 14 april 2012 Auteur Geplaatst: 14 april 2012 Jammer zeg.. nog een jaar geduld opbrengen dus... (ben ik erg slecht in! ) Quote Gardening is cheaper than therapy. And you get tomatoes!
annemiek123 Geplaatst: 14 april 2012 Geplaatst: 14 april 2012 ja daar baal ik ook alrijd van, ook al zou er maar 2 vruchten aanhangen zou ik al blij zijn....hahahmaar mijn kersen patioboompjes van vorig jaar kregen toen ook geen bloesem en dit jaar volop, dus idd 1 jaartje geduld!! Quote Groetjes Annemiek http://moestuintjeaandedommel.blogspot.com
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.