Night Posted April 18, 2012 Posted April 18, 2012 Ik zou graag dit plaatje willen als profielfoto,ik snap wel hoe het moet in het profiel, maar dit plaatje is te groot.Ik heb al alle formaten geprobeerd op tiny-pic maar hij blijft niet goed.Hoe krijg ik hem er nu wel op Quote Schrijffouten onder voorbehoud
Jorieke123 Posted April 18, 2012 Posted April 18, 2012 Als je deze op slaat: Moet het volgens mij lukken. Misschien moet hij nog wat kleiner. maar dat kan je makkelijk aanpassen in paint. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Helly Posted April 18, 2012 Posted April 18, 2012 Hoe is het mogelijk dat sommigen hele grote foto's als profielfoto kunnen plaatsen, terwijl er bij mij alleen maar een ielig fotootje of afbeelding kan worden geplaatst omdat ze anders veel te groot worden Ik vraag me altijd af hoe iemand dat voor elkaar krijgt terwijl ik naar mijn mini foto kijk Quote Good things come in small packages
Jorieke123 Posted April 18, 2012 Posted April 18, 2012 stuur me je foto eens Helly? [email protected] Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
dennislp Posted April 18, 2012 Posted April 18, 2012 Kan het forum niet zo ingesteld worden dat foto's automatisch verkleint worden als ze te groot zijn? Dacht dat sommige forums dat wel hebben. Luc? ( of Frank?) Zoiets als dit; http://www.phpbb.com/community/viewtopic.php?f=434&t=923025 Quote > Planten kopen? Doe het bewust!
Helly Posted April 18, 2012 Posted April 18, 2012 Ging niet echt om mijn foto, meer een foto Heb al vele afbeeldingen geprobeerd maar tot nu toe alleen die kleintjes gelukt te plaatsen (zoals die egel).Ik heb paar weken geleden mijn laptop opgeruimd en veel foto's en afbeeldingen weg gegooid die ik als optie had.Moet dus even zoeken op de externe schijf ofwel het internet voor een leuke afbeelding. Alvast bedankt! ben niet zo snel, kan dus wel ff duren Quote Good things come in small packages
Frank Houweling Posted April 18, 2012 Posted April 18, 2012 Kan het forum niet zo ingesteld worden dat foto's automatisch verkleint worden als ze te groot zijn? Dacht dat sommige forums dat wel hebben. Luc? ( of Frank?) Zoiets als dit; http://www.phpbb.com/community/viewtopic.php?f=434&t=923025Jij heb al aardig door wie hier kan programmeren Maar nee, heb het op het moment echt te druk voor zulke dingen Quote Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
dennislp Posted April 18, 2012 Posted April 18, 2012 Op je klusjes lijst zetten kan altijd Quote > Planten kopen? Doe het bewust!
Frank Houweling Posted April 18, 2012 Posted April 18, 2012 Eind volgend jaar een gaatje ben ik bang Quote Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
Night Posted April 18, 2012 Author Posted April 18, 2012 Tis gelukt, dankjewel Quote Schrijffouten onder voorbehoud
Recommended Posts