jootje Geplaatst: 2 april 2024 Geplaatst: 2 april 2024 Maar neem wel dingen mee voor de weggeeftafel. Brutaal misschien zonder ruillijstje , maar ik vroeg me af of er iemand is die een polletje gewone bieslook voor deze dame heeft? 😊 Quote
Mevrouw Groen Geplaatst: 2 april 2024 Geplaatst: 2 april 2024 Ik heb ze gezaaid, zal morgen even kijken hoe ver ze zijn maar kan vast wel wat meenemen voor je? 1 Quote
Arja Geplaatst: 2 april 2024 Geplaatst: 2 april 2024 Ik heb onverwoestbare pollen bieslook van een paar jaar oud, ik zal er eentje voor je uitgraven. 2 Quote
jootje Geplaatst: 3 april 2024 Auteur Geplaatst: 3 april 2024 Top! Ik dacht dat de mijne ook weer zou komen. Maar hij weigert! Er is ook veel gerommeld in de tuin, misschien heeft dat ermee te maken. Quote
MSDG Geplaatst: 3 april 2024 Geplaatst: 3 april 2024 Mocht je eerder behoefte hebben, in Huizen mag je zo een pol ophalen. Quote Volg ons op instagram: https://www.instagram.com/huizersemoestuin/
jootje Geplaatst: 3 april 2024 Auteur Geplaatst: 3 april 2024 MSDG, niet eerder behoefte, maar vind het aanbod wel bijzonder lief! Bedankt! 😊👍🏻 Quote
jootje Geplaatst: 11 april 2024 Auteur Geplaatst: 11 april 2024 Zo, ik heb de meeste spullen al klaar liggen. Zoals elk jaar vertrekken wij morgen al richting de Achterhoek. Niet echt geruild dus, maar wel met interesse de ruiltjes en vragen van jullie gezien. ik neem best wel wat spulletjes mee voor de weggeeftafel, maar zal wat dingen apart houden voor sommige mensen. voor Bonnie: potjes daslook voor mevr. groen/ goldfish : gezaaide dahlia’s voor Arja : kamille voor Angela: wat pepers voor Oud Holland: jij krijgt mijn zoete aardappel, ik heb er al verschillende stekken af, maar er zitten er al weer vier op en er komt nog wel meer als je hem warm weg zet! Voor Jet: vijf grote potten. Dat was het wel zo’n beetje! Ik heb er zit in, mijn nieuwe T-shirt ligt al klaar! 😊😂 Oja, de kokosbollen zijn ook al klaar! De verkering heeft ze goed gekeurd! 4 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.