greetje11 Posted April 24, 2012 Share Posted April 24, 2012 (edited) Eva krijgt gele framboos +paarse stokbonen +trachycarpus fortuneigeeft paprikaplantjes Geedeekrijgt walnootstekje en een wijnbeskoopt grenilette (als zoonlief hem gemaakt heeft )geeft snackpaprika en 2 puntpaprika's Yasmin geeft gele courgetteKrijgt ???? Jetkrijgt Kiwi Jennygele framboos bloemkool en spitskoolgeeft citroentijm JoriekeHeeft al een wonderpan gekregenkrijgt oude dekbedhoezenkoopt Grenilette (zie berichtje bij Geedee)Geeft kipjes,kefir,stevia en tijm Kruidjekrijgt gele framboosgeeft witte aardbeitjes (maar dat weet ik niet zeker) Thessakrijgt gele framboosgeeft een perzikboomstekje (las net ergens dat het niet gelukt is) Bit zaailing trachycarpus Margareth geeft nine star broccoli+rouge vif d' etampesKrijgt wijnbes En ben ik iemand vergeten waar ik wat mee geruild heb, meld het dan even.Eventueel heb ik nog een japanse wijnbes stek. Edited May 18, 2012 by Guest Link to comment Share on other sites More sharing options...
geedee Posted April 24, 2012 Share Posted April 24, 2012 Zijn er nog dingen die ik voor je mee kan nemen? Kijk even in ik-ga-naar-zelhem-en-neem-mee-t4750.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted April 24, 2012 Share Posted April 24, 2012 Je krijgt van mij citroentijm We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruidje Posted April 30, 2012 Share Posted April 30, 2012 Ik moet eens nog wat witte aardbeitjes uitgraven. Er staan er nog een paar niet zo heel er goed. Dan weet je zeker dat je ook wat krijgt... Ik had dit op een en ander manier nog niet genoteerd (nu wel). Groetjes, Birgit (Soil Food Web Consultant) Meer weten over het microscopische bodemleven? https://rijkebodem.eu Link to comment Share on other sites More sharing options...
greetje11 Posted May 6, 2012 Author Share Posted May 6, 2012 Is er toevallig iemand die voor mij een stek van een vijg heeft. Mijn prachtige plant heeft helaas de koude periode en februari niet overleeft Link to comment Share on other sites More sharing options...
greetje11 Posted May 6, 2012 Author Share Posted May 6, 2012 In de aanbieding 4 zaailingen van de trachycarpus fortunei.Ze zijn 2 cm groot, heb ze 8 februari gezaaid en vandaag apart in potjes gezet.Iemand belangstelling Link to comment Share on other sites More sharing options...
Margareth Posted May 11, 2012 Share Posted May 11, 2012 je krijgt van mij nog broccoli nine star! (had ik zelf ook bijna over t hoofd gezien) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eva Posted May 11, 2012 Share Posted May 11, 2012 ik zou best wel een palmpje willen proberen...wil je nog wat van mijn lijstje uitzoeken Greetje? mijn ruillijst daslooksleutelbloembostulpspaanse peperaardpeerbijvoetcrosnekaardebolgevlekt longkruiddagkoekoeksbloemgroot hoefbladmoerasspireahertshoornweegbreesint janskruidgrote toorts,Mierikswortel,tuingeranium.LavaskraailookpollenWILDE AGRIMONIEWATERMINT KONINGINNEKRUIDNAGELKRUID, GEWONE PIMPERNEL, KLEINEPIMPERNEL, GROTE GULDENROEDE, CANADESE HOP, ECHTE mooie, sterke ijskruidzaailingen (heel bijzonder en lekker!) Link to comment Share on other sites More sharing options...
greetje11 Posted May 12, 2012 Author Share Posted May 12, 2012 Eva staat genoteerd, heb je de foto gezien, op vraag en aanbod,Zijn echt nog klein, maar sinds ik ze verpot heb zijn ze al gegroeid. Daslook is dat net zo iets als bieslook misschien een domme vraag. .... doe me daar maar een plantje van eventueel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
greetje11 Posted May 12, 2012 Author Share Posted May 12, 2012 je krijgt van mij nog broccoli nine star! (had ik zelf ook bijna over t hoofd gezien) Ik dus ook Van de week heb ik er nog aan zitten denken, maar wist werkelijk niet meer van wie.Wat wil je van mij terug Framboos, japanse wijnbes. iets van zaadjes roep maar zal ik kijken of ik het voor je heb. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Margareth Posted May 12, 2012 Share Posted May 12, 2012 oh framboos graag! Link to comment Share on other sites More sharing options...
geedee Posted May 13, 2012 Share Posted May 13, 2012 Mag ik een wijnbes Greetje?? Mijn stekje is morsdood....heb m uitgegraven...zat geen worteltje meer aan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
greetje11 Posted May 13, 2012 Author Share Posted May 13, 2012 Uiteraard krijg je een wijnbes.En fijn voor je dat er oplossingen voor zondag worden aangedragen.Wat jammer nou voor je, maar misschien komt er toch nog een oplossing. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eva Posted May 13, 2012 Share Posted May 13, 2012 Eva staat genoteerd, heb je de foto gezien, op vraag en aanbod,Zijn echt nog klein, maar sinds ik ze verpot heb zijn ze al gegroeid. Daslook is dat net zo iets als bieslook misschien een domme vraag. .... doe me daar maar een plantje van eventueel. Jaa, ze zijn echt leuk! wat bit al zei, het is enig om ze van begin af aan op te kweken...super! ik zal wat daslook voor je meenemen.het is geen bieslook, het lijkt er niet eens op!kraailook wel...daar neem ik ook maar wat van voor je mee.je kunt daslook in de lente voordat ze gaan bloeien eten. ze smaken een beetje als een combinate van knoflook en ui (vind ik)je kunt ze op een lastig plekje zoals onder een struik of boom planten...ze zullen je er dankbaar voor zijn!daslook ziet er zó uit... Link to comment Share on other sites More sharing options...
greetje11 Posted May 13, 2012 Author Share Posted May 13, 2012 Ah die zien er leuk uit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted May 13, 2012 Share Posted May 13, 2012 Ja en ze zijn ook lekker! Ik heb ze dit jaar voor het eerst ontdekt, en at in het voorjaar vaak een sandwich kaas met een daslookblad ertussen..heerlijk We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
greetje11 Posted May 13, 2012 Author Share Posted May 13, 2012 Okay dan gaan we dat proberen Link to comment Share on other sites More sharing options...
geedee Posted May 13, 2012 Share Posted May 13, 2012 Uiteraard krijg je een wijnbes. TNX!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
greetje11 Posted May 18, 2012 Author Share Posted May 18, 2012 Eva krijgt gele framboos +paarse stokbonen +trachycarpus fortuneigeeft paprikaplantjes Geedeekrijgt walnootstekje en een wijnbeskoopt grenilette (als zoonlief hem gemaakt heeft )geeft snackpaprika en 2 puntpaprika's Yasmin geeft gele courgetteKrijgt ???? Jetkrijgt Kiwi Jennygele framboos bloemkool en spitskoolgeeft citroentijm JoriekeHeeft al een wonderpan gekregenkrijgt oude dekbedhoezenkoopt Grenilette (zie berichtje bij Geedee)Geeft kipjes,kefir,stevia en tijm Kruidjekrijgt gele framboosgeeft witte aardbeitjes (maar dat weet ik niet zeker) Thessakrijgt gele framboosgeeft een perzikboomstekje (las net ergens dat het niet gelukt is) Bit zaailing trachycarpus Margareth geeft nine star broccoli+rouge vif d' etampesKrijgt wijnbes Thea tegen betaling zaaitray En ben ik iemand vergeten waar ik wat mee geruild heb, meld het dan even.Eventueel heb ik nog een japanse wijnbes stek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts