DieterV Geplaatst: 26 april 2024 Geplaatst: 26 april 2024 Hallo iedereen, hierbij stel ik mezelf graag kort even voor. Mijn naam is Dieter woonachtig in West-Vlaanderen (België). Sedert vorig jaar in het bezit van een kas/serre waarvan reeds de eerste vruchten geproefd te hebben. Nieuw jaar, nieuwe probeersels... Ik kijk ernaar uit om te leren van de immense bron aan info die hier op het forum terug te vinden is alsook zelf af en toe wat te kunnen delen. Groene groeten, Dieter 2 Quote
Lia56 Geplaatst: 26 april 2024 Geplaatst: 26 april 2024 Hoi Dieter Welkom hier op t forum. Er is zoveel te lezen/leren hier. Heel veel plezier Quote
Frank Houweling Geplaatst: 26 april 2024 Geplaatst: 26 april 2024 Welkom Dieter! Veel leesplezier Quote Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
Nasuada Geplaatst: 27 april 2024 Geplaatst: 27 april 2024 Welkom Welkom veel plezier Quote https://www.deblijehoeve.nl/
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.