jeanne-heijmans Posted April 26, 2012 Share Posted April 26, 2012 Sorry, ik heb even een dringend vraagje, ik heb een adoptie komkommer voor Eva. Nu is het plantje zo'n 15/18 cm lang,en er komen nu al vruchtjes aan,het bloempje is zelfs nog niet open,zijn echt nog minuscuul klein .moet ik die nu weg halen? Wil graag een goede plant afgeven. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janine~Bustani Posted April 26, 2012 Share Posted April 26, 2012 Staat ie dan in een te kleine pot? Ik zou ze in dat geval inderdaad weghalen. Sowieso is de plant nogal klein om een (grote?) komkommer te dragen denk ik... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeanne-heijmans Posted April 26, 2012 Author Share Posted April 26, 2012 Ja dacht ik ook, ja hij staat nog steeds in een doorsnee 15 cm pot, voor afgifte op 20 mei. ja zal ze maar verwijderen denk,had het ook al geschreven onder de topic van eva's lusthofje,maar ze is er vandaag niet den ik. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janine~Bustani Posted April 26, 2012 Share Posted April 26, 2012 Als je de ruimte hebt, zou ik toch een iets grote pot nog pakken....20 mei duurt toch nog wel eventjes en je hebt de kans dat ie bloemen blijft maken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicolette Posted April 26, 2012 Share Posted April 26, 2012 is het een snack komkommer of een gewone Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeanne-heijmans Posted April 26, 2012 Author Share Posted April 26, 2012 Een gewone emelia,is de soort. nou ik heb nog een grote pot over, morgen even potgrond kopen,en dan doe ik het daar maar in, maar vervoer wordt denk ik een hekel punt, moet nog slaatjes mee nemen,en nog een snack komkommer,wasmanden voor Jet,en we hebben slechts een klein sportwagentje moet even denken nog hoor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rantje Posted April 26, 2012 Share Posted April 26, 2012 Ach die plant kan je ook in die wasmand zetten natuurlijk, en anders je benen in je nek Quote http://mijnmakkelijkemoestuintje.punt.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeanne-heijmans Posted April 26, 2012 Author Share Posted April 26, 2012 Ikke ben nog wel lenig,en ik wilde een van de 3 slaatjes al in de wasmand zetten, en moet nog meer mee nemen,wat ik hier niet mag zeggen alles bij alles wordt het best nog veel voor ons karretje, nu kan mijn man wel de bus van de zaak vragen, maar daar kan je weer niet zo snel mee rijden. maar mijn man kan goed pakken, ik zet het zaterdag avond klaar, buiten de slaatjes, we komen er wel. hoop ik ps aan de ene kant moeten de vruchtjes weg, maar aan de andere kant vind ik het weer zo zielig, ze doet het zo goed!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts