Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Voorstellen


Gast Wesley

Aanbevolen berichten

Hallo moestuinfanaten,

 

Mijn naam is Wesley en ik tuinier op de zandgronden van Brabant. Samen met mijn vader heb ik een volkstuin op het plaatselijke complex gehuurd. Alles groeit op het moment goed; de tuinbonen,erwten hebben al bloemen. Alle aardappels staan boven de grond. De tomaten en paprika's,pepers hebben al bloemen(heb vandaag zelfs een klein pepertje gespot:D)

 

Groeten uit Brabant ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeanne,

dat pepertje laat ik mooi zitten. Dit is mijn eerste jaar dat ik pepers kweek, en ik ben nu al tevreden met het resultaat. En bovendien zitten er al genoeg bloemknoppen in.

 

Wesley

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Guus; zou ik toch even de topic's op moeten zoeken,als ze er nog zijn, want ik weet zeker dat er een topic was waar jij of Wesley zei, dat je een stuk aan hem had verhuurd. Kan wel 60 zijn ,maar ben echt niet gek. En als het zo is dan vind ik het gewoon eerlijker als deze Wesley zegt dat hij hier al eerder was,is wel zo eerlijk toch? En ja Bit ik weet het, er zijn meer honden die fikkie heten, maar vindt dit wel heel toevallig, maakt verder niet uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom!

 

Wesley, als je hier gewoon nieuw denkt en nu denkt: WTF? Wat doen die raar??

Een tijd terug was er hier een gebruiker actief, ook een Wesley. Na bepaalde gebeurtenissen is hij geband vn het forum maar hij heeft stiekem geprobeert nog een aantal nieuwe accounts te maken. Daarom dat mensen dat nu ook weer denken.

 

Maar goed, er zijn meerdere Wesley's in Nederland. De beheerder van het forum zal er simpel genoeg achterkomen als die Wesley die niet meer welkom is weer op het forum zit.. Hoeven wij ons gelukkig niet druk over te maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...