Sanderpaarswit Posted May 3, 2012 Posted May 3, 2012 Hallo, Ik heb juist aardbei plantjes gepland in mijn moestuin weet iemand of daar dit jaar al vruchten aan gaan groeien? SanderMod edit: topic titel aangepast aan vraag Quote
hansm Posted May 3, 2012 Posted May 3, 2012 jahoor als je goed verzorgt wel, in tweede jaar ligt opbrengst duidelijk hoger, derde jaar neem iets af en jaren daarna steeds minder aardbeien, meeste mensen houden een aardbeiplant dan ook 3 jaar. Quote Players only love you when they're playing.
Borsalino Posted May 3, 2012 Posted May 3, 2012 Junidrager - 1maaldrager of een doordrager? Voor een junidrager of 1maaldrager;Opgepotte stek, meestal 1 tot 2 bloemtrossen.Frigoplantjes meestal 1 tot 2 bloemtrossen.A+ meestal 2 tot 3 bloemtrossen.A+ Extra Meestal 3 tot 4 bloemtrossen.Wachtbedplanten 5 tot 7 bloemtrossen.Dan zijn er ook nog de trayplanten.Kortom, hoe dikker het rhizoom hoe meer kans op bloemtrossen. Voor een doordrager de eerste bloemen wegnemen tot de plant bossig is.Daarna geeft die aardbeien tot de vorst. Welk soort en ras heb je? Quote
rubo Posted May 3, 2012 Posted May 3, 2012 gokje: een tray Ostara van Intratuin. Quote met vriendelijke groet, Rubo
Borsalino Posted May 3, 2012 Posted May 3, 2012 Er is geen Intratuin in de buurt van Grimbergen. Quote
Sanderpaarswit Posted May 4, 2012 Author Posted May 4, 2012 Heb die plantjes gekregen van mijn nonkel dus weet niet welke doort het is Er staan wel al bloemtjes op de plant. Mvg Quote
Borsalino Posted May 6, 2012 Posted May 6, 2012 Vraag aan Uw Nonkel welk soort en als hij dat niet weet of het een 1maaldrager of een doordrager is. Quote
Recommended Posts