Geplaatst: 4 juni 20241 j Hoi, ik ben nieuw hier. Had vroeger een moestuintje maar ben nu overgeschakeld naar tunnelserre en m2 bakken. Vooral zuiders groentjes en tomaat, venkel, aubergine, komkommers, sla, ajuintjes om in te maken, koriander, bieslook, peterselie komen vers de keuken binnenwandelen. Verder droog ik alles wat teveel is, of maak het in voor de winter. Zeker de massa tomaten van de buren.Β 4 juni 20241 j aangepast door Fil Uitgebreid
Geplaatst: 4 juni 20241 j Welkom op dit forum. Heel veel lees / kijk en leer plezier. Heerlijk alles vers uit eigen tuin.Β
Geplaatst: 6 juni 20241 j Welkom! Gelijk een rare vraag, maar.. Heb je een foto dichterbij van je tomatenbladeren?
Geplaatst: 6 juni 20241 j Ah oke, ik dacht op je 3e foto een tomaat te zien met problemen. Ben geen aubergine teler, dus dacht een tomaat te zienπ
Geplaatst: 31 augustus 202431 Aug Welkom! Mooie kas inderdaad. Heel veelPlezier op het forum. In je tuin heb je dat al zo te zien. Succes ook met je aubergines. Groene groetjes
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.