Jump to content

pruimenboom enten

Eva

Recommended Posts

zou ik een reine claude takje op mijn pruimenboom kunnen enten?

of misschien zelfs wel meer pruimenrassen?

enten is vrij lastig, ik weet het, maar het is me in het verleden ook gelukt dus dat zal het probleem niet zijn...

Staat de pruimenboom er al? Dan zou ik het niet doen. Op een onderstam meerdere rassen enten kan wel. Maar op een bestaande boom nieuwe pruimen enten lijkt me geen goed idee.

waarom lijkt het je geen goed idee dan? het had me juist zo grappig geleken...

nou ja, ik heb ook nog een wortelstek(opslag)

die is volgend jaar misschien groot genoeg om te enten.

misschien een jaartje langer wachten dan zoals Hans zegt, er 4 rassen opgooien!

zou er een kwets opkunnen? of een wichter?

Een wichter wordt niet ge-end, ik vindt wel logisch dat je op bestaande boom niet kan enten, op wortelopslag kan denk ik ook niet.

dat komt denk ik omdat de normale onderstammen eigenschappen hebben die goed zijn om mee te enten, zijn toch speciale selecties.

Van het weekend krijg ik 120 verschillende onderstammetjes en ga ik van alles proberen te enten, maar ik moet me nog goed inlezen daarover.

Players only love you when they're playing.

Een wichter wordt niet ge-end, ik vindt wel logisch dat je op bestaande boom niet kan enten, op wortelopslag kan denk ik ook niet.

dat komt denk ik omdat de normale onderstammen eigenschappen hebben die goed zijn om mee te enten, zijn toch speciale selecties.

Van het weekend krijg ik 120 verschillende onderstammetjes en ga ik van alles proberen te enten, maar ik moet me nog goed inlezen daarover.

Oh hans ik kom niet meer bij, dat past toch allemaal niet jongen!!!

Even a broken clock is right twice a day

Ja ik weet het maar alles is zo leuk en heb ik zo'n zin in en wordt lei en dan beetje proppen

Er is nog meer.......... maar dat hou ik geheim want anders denk je die is echt getikt,

maar een gedeelte gaat straks door naar Frankrijk, maar voorlopig eerst mee knoeien, heb er zin in.

(Ik dacht nog ik moffel het ergens in een topic dan leest Koert eroverheen , meer nee nu maak ik maar een topic over dat enten in me moestuin seizoen topic)

Players only love you when they're playing.