Swa Posted June 12, 2024 Share Posted June 12, 2024 We zijn wat grotere hoeveelheden kruiden aan het drogen om ze dan te hakselen. Maar dat kleine keukenmixertje dat we gebruiken kan het niet bijhouden. Ik moet of een andere methode vinden of een betere hakselaar. Iemand anders ervaring hiermee en wat raden jullie aan? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted June 12, 2024 Share Posted June 12, 2024 Je handen? Kurkdroog, takjes eruit en in een grote bak doen en fijn knijpen/wrijven. Zo doe ik het in ieder geval. 1 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Swa Posted June 12, 2024 Author Share Posted June 12, 2024 Kurkdroog zijn ze niet. De bedoeling is om nu al het volume te beperken en een deel zal ook de vriezer in gaan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jootje Posted June 13, 2024 Share Posted June 13, 2024 Staafmixer? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
loes Posted June 13, 2024 Share Posted June 13, 2024 Watvoor keukenmixertje gebruik je nu? een klein hakmolentje? Dan zou ik gaan voor een hakmolen met een grotere kom zoals een foodprocessor 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts