naomi25 Posted June 24 Share Posted June 24 Goedendag! Ik heb vandaag gegalvaniseerde kweekbakken gekocht, waar ik heel blij mee ben. Ik wil ze graag in een soort rek boven elkaar maken en daar mijn zaailingen in laten opgroeien. Alleen nu zijn de bakken een stuk zwaarder dan ik dacht. Dus vroeg ik me af of iemand de bakken herkent en weet waar ze normaal in horen. Ik dacht eerst in een Deense kar, maar dat lijkt toch van niet. Iemand tips? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
naomi25 Posted June 24 Author Share Posted June 24 De bakken zijn ongeveer 130 x 52. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gitta Posted November 16 Share Posted November 16 Ik herken ze niet. Heb je nog een oplossing gevonden voor de kweekbakken? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eduro Posted November 19 Share Posted November 19 die bakken passen waarschijnlijk in een deense kar ook wel ce kar genoemd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts